TI EINAI TO SEO ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ

TI EINAI TO SEO ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ

TI EINAI TO SEO ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ

Η αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας αποτελεί έναν από τους βασικότερους στόχους μιας online επιχείρησης. Αυτός είναι και ο λόγος που τόσες επιχειρήσεις επιδιώκουν να καταταχθούν στην κορυφή των προτιμήσεων που προκύπτουν από μηχανές αναζήτησης σε συγκεκριμένους τομείς.

Πρόκειται όμως για δύσκολο στόχο, αφού ο ανταγωνισμός και τα δεδομένα αλλάζουν και εξελίσσονται συνεχώς. Το SEOsearch engine optimization) είναι ο κύριος πρωταγωνιστής σε αυτό, αφού διευκολύνει την «αναγνωσιμότητα» της ιστοσελίδας σας, αυξάνοντας την προβολή της και κατά συνέπεια την κατάταξη της στο Google.

Στην Webed στοχεύουμε στην υψηλότερη δυνατή κατάταξη της ιστοσελίδας σας είτε πρόκειται για υπηρεσίες είτε για online αγορές. Ας αναφέρουμε λοιπόν μερικές βασικές πρακτικές που συναποτελούν ένα καλό SEO.

1.    ΧΡΗΣΗ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΝ KEYWORDS

Το Α και το Ω του SEO είναι τα keywordsλέξεις-κλειδιά). Η εύρεση των κατάλληλων keywords και η δημιουργία περιεχομένου σχετικού με τα keywords είναι αυτά που θα εξασφαλίσουν μία καλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης, καθώς και θα προσελκύσουν το επιθυμητό κοινό.

Ένα σύνηθες λάθος των επιχειρήσεων είναι η χρήση πολλών πολύ δημοφιλών keywords, που δεν σχετίζονται άμεσα με την επιχείρησή τους. Αποτελεί ένα μέγιστο λάθος, καθώς μέρος ενός επιτυχημένου SEO είναι η δημιουργία περιεχομένου για τα σωστά άτομα που ενδιαφέρονται πραγματικά για αυτό που προσφέρετε.

Καλή είναι η επισκεψιμότητα, αλλά για να είναι αποτελεσματική πρέπει να είναι στοχευμένη. Η επιλογή των κατάλληλων keyword είναι πολύ σημαντική, γι’ αυτό και προτείνουμε επικεντρωμένη έρευνα γύρω από το αντικείμενο ή niche σας.

2.    ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ SEO

Για την μέγιστη αύξηση επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα σας, πρέπει να στοχεύετε στην δημιουργία ενδιαφέροντος, σχετικού και κυρίως αυθεντικού περιεχομένου. Οι μηχανές αναζήτησης προτιμούν (και προβάλουν) περιεχόμενο με θεματολογία ξεκάθαρη και ακριβής, που διευκολύνει την απόσπαση συγκεκριμένων πληροφοριών.

Δημιουργήστε λοιπόν περιεχόμενο που βοηθά τον επισκέπτη να βρει μία απάντηση στο εκάστοτε ερώτημά του και να περιηγηθεί εύκολα στις λύσεις που παρέχετε. Με στοχευμένο περιεχόμενο που απαντά στις ερωτήσεις του επισκέπτη με πολλή λεπτομέρεια, είναι σίγουρο ότι θα ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό αλλά και θα αναδειχθείτε στην κατάταξη google.

3.    ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΙΤΛΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩΝ ΒΑΣΕΙ KEYWORD

Πολύ σημαντική για μία καλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης είναι η χρήση των κατάλληλων τίτλων και περιγραφών εντός της ιστοσελίδας σας. Ως κατάλληλη ορίζουμε την χρήση των keyword που ανταποκρίνονται στο περιεχόμενο, τις υπηρεσίες ή/και τα προϊόντα σας.

Οι τίτλοι και οι περιγραφές δίνουν μία ιδέα για την σελίδα σας στις μηχανές αναζήτησης, ώστε να ξεκλειδώσουν το περιεχόμενο και το πιθανό κοινό σας. Πέραν όμως του SEO, πρέπει να κεντρίζουν το ενδιαφέρον και την προσοχή του επισκέπτη από την πρώτη κιόλας στιγμή. Ειδικότερα, κρατήστε τους τίτλους σας σε 50 με 60 χαρακτήρες και τις περιγραφές σας 150-160 χαρακτήρες.

4.    ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΚΟΝΩΝ ΒΑΣΕΙ KEYWORD

Συχνά παραμελημένο, κι όμως τόσο σημαντικό. Η επιλογή των κατάλληλων εικόνων μπορεί να προσελκύσει άτομα από την αναζήτηση εικόνων, αυξάνοντας την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας.

Υπάρχουν κάποια βασικά στοιχεία για προσοχή και αυτά είναι:

• Προσθήκη τίτλων και υπότιτλων με την χρήση στοχευμένων keyword.

• Χρήση alt text για την περιγραφή των εικόνων.

• Αποφυγή δημοφιλών ή «παρωχημένων» εικόνων.

• Επιλογή εικόνων υψηλής ευκρίνειας, αλλά με προσοχή στο μέγεθος.

Η βελτιστοποίηση εικόνων δεν βοηθά μόνο στην πιο σαφή μετάδοση του μηνύματος σας, αλλά ευνοεί και την οργανική διάδραση.

5.    ΧΡΗΣΗ INTERNAL LINKS

Η χρήση link μέσα στις διάφορες σελίδες της ιστοσελίδας σας, που οδηγούν σε άλλο μέρος της, συμβάλλουν στην βελτίωση της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης. Τα internal links κάνουν πιο εύκολο στις μηχανές αναζήτησης να καταλάβουν την ιεραρχία των πληροφορίων στην ιστοσελίδα σας, αλλά και πώς διευκολύνετε την πρόσβαση των επισκεπτών σε αυτή.

Επίσης, τα internal links συνδέουν σελίδες με χαμηλότερη κινητικότητα με πιο δημοφιλείς, αυξάνοντας την ευρύτερη επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας. Προσοχή όμως όταν βάζετε link, να μην υπάρχει κάποιο error, καθώς αυτό θα λειτουργήσει πολύ αρνητικά στο SEO σας.

6.    ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ URL’S ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

Άλλος ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για το SEO είναι τα URL’s (ή Uniform Resource Locator). Ένα καλό URL διευκολύνει την διάχυση πληροφοριών και ενημερώνει τις μηχανές αναζήτησης για το περιεχόμενο της εκάστοτε σελίδας.

Για τη δημιουργία του τέλειου URL φροντίστε να είναι περιεκτικό, δομημένο λογικά και βάσει πάντα των keyword που σας αφορούν. Mε αυτό τον τρόπο εξασφαλίζεται καλύτερη κατάταξη απ’ ότι αν είχατε URL μεγάλα και ανοργάνωτα.

7.    ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΗ

Η Google αξιολογεί την εμπειρία του χρήστη ως σημαντικότατο παράγοντα για την πολυπόθητη υψηλή κατάταξη στην αναζήτηση.  Δεδομένου αυτού λοιπόν, αν η ιστοσελίδα αργεί να φορτώσει ή δεν ανοίγει και πρέπει ο επισκέπτης να την κάνει refresh για να λειτουργήσει, η Google χαρακτηρίζει την ιστοσελίδα ως όχι ιδιαίτερα user-friendly.

Υπάρχουν πολλών ειδών προβλήματα που μπορεί να προκαλέσουν καθυστερήσεις στην ιστοσελίδα σας, μεταξύ των οποίων είναι η πυκνότητα του κώδικα, μεγάλου όγκου φωτογραφίες, μέτριο hosting κλπ.

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΤΗ WEBED

Στη Webed διαθέτουμε την εμπειρία, τη γνώση και την εξειδίκευση στη δημιουργία τεχνικά άρτιων ιστοσελίδων με έμφαση στο SEO περιεχόμενο και σχεδιασμό. Στόχος μας είναι η δημιουργία ιστοσελίδων και e-shops που ανταποκρίνονται στις επιθυμίες σας αλλά διαθέτουν και όλα τα στοιχεία που θα ωθήσουν την επιχείρησή σας στην κορυφή των μηχανών αναζήτησης.

Επικοινωνήστε σήμερα για να φτιάξουμε μαζί την επιχείρηση που πάντα θέλατε. Βρείτε μας στο +30 216 070 2930, από κοντά στην Αρτέμιδος 1, Γλυφάδα ή μέσω email στο info@webed.gr