Ο Απόλυτος οδηγός για ίδρυση ηλεκτρονικού καταστήματος
Απόλυτα επιτυχής, πρωτοποριακή και κερδοφόρα θα αποδειχθεί η απόφασή σας να ιδρύσετε ηλεκτρονικό κατάστημα!
Το ποσό κεφαλαίου προς επένδυση για την απόκτηση του ηλεκτρονικού καταστήματος και ο τομέας εμπορικής δραστηριότητάς σας, είναι τα δύο πρωταρχικά στοιχεία που θα καθορίσετε και τα οποία θα επηρεάσουν και τα υπόλοιπα. Το τρίτο βασικότατο στοιχείο είναι να επιλέξετε την εταιρία που θα συνεργαστείτε για να αποκτήσετε ηλεκτρονικό κατάστημα. Στην Webed είμαστε έμπειροι, συγκροτημένοι και δυναμικοί και μπορούμε να σας αναπτύξουμε ηλεκτρονικό κατάστημα που θα σας αποφέρει πωλήσεις και κέρδη!
Κατηγορίες προϊόντων για ηλεκτρονικό κατάστημα
Προσδιορίστε ποιά θα είναι τα αντικείμενα πώλησης για ηλεκτρονικό κατάστημα με λεπτομέρεια και επακριβώς, δηλαδή πρέπει να ορίσετε κατηγορίες προϊόντων για ηλεκτρονικό κατάστημα, οι οποίες κατηγορίες θα αναλύονται περαιτέρω σε προϊόντα ή σε υποκατηγορίες και σε προϊόντα.
Στην περίπτωση αυτή μπορείτε να εξετάσετε και εναλακτικές ιδέες για κατηγορίες προϊόντων για ηλεκτρονικές πωλήσεις:
α) να επικεντρωθείτε στην πώληση μόνο οικονομικών προϊόντων του τομέα που επιλέξατε,
β) να κάνετε ηλετρονικές πωλήσεις παρουσιάζοντας μόνο επώνυμα είδη μεσαίας και επάνω κατηγορίας στον τομέα που επιλέξατε,
γ) να προωθείτε στο ηλεκτρονικό κατάστημα νέες φίρμες και άγνωστες στο καταναλωτικό κοινό, αλλά με μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους για εσάς,
δ) να πουλάτε το στοκ από το ήδη υπάρχον φυσικό σας κατάστημα ή που θα αγοράζεται ευκαιριακά από προμηθευτές,
ε) να πουλάτε ίδιες κατηγορίες εμπορευμάτων με το φυσικό σας κατάστημα αλλά από άλλες επωνυμίες και φίρμες,
ζ) πρέπει να γνωρίζετε οτι ΔΕΝ σας υποχρεώνει κανείς να διαθέτετε τα ίδια προϊόντα και στο φυσικό και στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Αυτό αφορά μόνο εσάς, αλλά καλό είναι να το διευκρινίσετε στους όρους πώλησης, για να μην ταλαιπωρούνται οι καταναλωτές.
Εμπορική πολιτική του eshop
Η εμπορική πολιτική του eshop είναι καίριας σημασίας τομέας που θα πρέπει να δώσετε βαρύτητα, να παρακολουθείτε την εφαρμογή της και να την διαμορφώνετε ανάλογα με τις περιστάσεις στην αγορά.
Αγοραστικό κοινό στο οποίο θα απευθυνθείτε
Πάντα η εμπορική πολιτική του eshop ξεκινά από το αγοραστικό κοινό στο οποίο θα απευθυνθείτε. Η γκάμα που θα διαμορφώσετε, δηλαδή τα προϊόντα που θα αντιστοιχούν σε κάθε κατηγορία, θα πρέπει να έχει στενή σχέση με τους πελάτες που θα απευθυνθείτε.
Είναι αναγκαίο να αποφασίσετε και να γνωρίσετε ποιοί θα είναι οι πελάτες σας:
⦁ από πλευράς φύλου,
⦁ από πλευράς ηλικίας,
⦁ από πλευράς οικονομικής κατάστασης,
⦁ από πλευράς τοποθεσίας (τοπικά, εξαγωγές, Ελλάδα, μόνο νησιά, μόνο ηπειρωτική χώρα).
Αφού προσδιορίσετε το κοινό στο οποίο θα απευθυνθείτε, τότε θα διαμορφώσετε και την τελική γκάμα των προιόντων που θα αντιστοιχεί σε κάθε κατηγορία δραστηριότητας.
Καλό είναι να υπάρχουν για κάθε χρήση μερικά διαφορετικά προϊόντα και με διαφορετικές τιμές γιά να ανταποκρίνεστε σε όσο το δυνατόν περισσότερο κοινό.
Σε ποιά γλώσσα θα λειτουργείτε
Η πλατφόρμα του ηλεκτρονικού καταστήματος δίνει την δυνατότητα να
επιλέξετε από την αρχή αν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα θα παρουσιάζεται και σε δεύτερη ή και τρίτη γλώσσα ανάλογα με το είδος και την αγορά που απευθύνεστε.
Λιανική, χονδρική, ή και τα δύο
Η λιανική πώληση λέγεται και B2C, δηλαδή Βussiness to Customers ενώ η χονδρική πώληση λέγεται και B2B δηλαδή Bussiness to Bussiness.
Η γκάμα των προϊόντων που θα διαμορφώσετε, το ύψος της επένδυσης που θα κάνετε, μπορεί να καθορίσει αν θα κάνετε και λιανική και χονδρική πώληση. Αν εισάγετε εμπορεύματα ή κάνετε παραγωγή σε τρίτους, μπορείτε μέρος αυτών να το πουλάτε σε εμπόρους μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος για να εξασφαλίσετε ρευστότητα και γρήγορο < γύρισμα> της αποθήκης.
Πολιτική τιμών
Είναι απαραίτητο στην εμπορική πολιτική του e-shop να αποφασίστε αν στο ηλεκτρονικό κατάστημα θα αναγράφετε τιμή προ έκπτωσης και τιμή μετά την έκπτωση ή θα έχετε μόνο μια τιμή, την τελική.
Σας προτείνουμε, τουλάχιστον για αρχή, να πειραματιστείτε με τις τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος. Καλό είναι να υπάρχουν διαφορετικά πεδία τιμών και με διαφορετικό ποσοστό κέρδους, για να διαπιστώσετε σε ποιά είδη έχετε πλεονέκτημα, ποιά είδη δεν κινούνται ίσως λόγω υψηλής τιμής ή ποιά είδη αγοράζονται ακόμη και αν έχουν υψηλότερη τιμή από άλλα παρόμοια.
Συνήθως οι τιμές των ηλεκτρονικών καταστημάτων ισχύον μόνον για ηλεκτρονικές αγορές που οριστικοποιούνται και πληρώνονται μέσα από την πλατφόρμα του ηλεκτρονικού καταστήματος. Τα ίδια προϊόντα στο φυσικό κατάστημα κοστίζουν ακριβότερα. Αυτό πρέπει να το διευκρίνετε στους όρους πώλησης.
Όταν κάνετε προσφορές σε κάποιο είδος, στα πλαίσια της εμπορικής πολιτικής του e-shop, πρέπει να υπάρχει σε ποσότητα και καλό είναι να αναγράφετε οτι η τιμή ισχύει μέχρι εξαντλήσεως του αποθέματος. Σας συστήνουμε να αποφύγετε τις εικονικές προσφορές, δηλαδή να παρουσιάζετε κάποια είδη σε προσφορά και όταν ο αγοραστής τα παραγγέλνει να του λέτε μόλις εξαντλήθηκε!
Μπορείτε να κάνετε χρήση του συστήματος κουπονιών ή συγκέντωσης πόντων που υπάρχει σε κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα, για να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες ή να ωθείτε τους ήδη πελάτες να επιστρέφουν.
Εύρεση προμηθευτών για ηλεκτρονική πώληση
Από που θα βρίσκετε τα εμπορεύματα που θα πουλάτε μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος; Η εύρεση προμηθευτών για ηλεκτρονική πώληση έχει τις εξής επιλογές:
⦁ να εισάγετε μόνοι σας τα εμπορεύματα από το εξωτερικό,
⦁ να αγοράζετε από προμηθευτές στην εγχώρια αγορά, τα στοκαρετε στην αποθήκη σας και τα πουλάτε μέσω του eshop,
⦁ να παράγεται οι ίδιοι τα προϊόντα του eshop σας,
⦁ να αγοράζετε από προμηθευτές στην εγχώρια αγορά και τα παραδίδετε κατευθείαν στον πελάτη σας,
⦁ να έχετε δικά σας προϊόντα κάνοντας παραγωγή σε τρίτους για να έχετε το πλεονέκτημα της χαμηλής τιμής κόστους κτήσης εμπoρεύματος, ειδικά αν έχετε εμπειρία και γνώση του κλάδου σας,
⦁ να έχετε συνδυασμό των παραπάνω περιπτώσεων.
Αν έχετε εμπορεύματα ετοιμοπαράδοτα, αυτό θα είναι πλεονέκτημα στην πώληση διότι πολλοί πελάτες ενδιαφέρονται να παραλάβουν άμεσα την παραγγελία τους. Τα εμπορεύματα που θα έχετε στην αποθήκη σας στοκαρισμένα και ετοιμοπαράδοτα θα τα επισημάνετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα, με ειδική σήμανση που διαθέτει η πλατφόρμα, σαν < ΑΜΕΣΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ>. Αυτά που θα προμηθεύεστε από εγχώριους προμηθευτές θα τα επισημαίνετε < ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ 2-5 ΗΜΕΡΕΣ>.
Στην διαδικασία ανεύρεσης προμηθευτών για ηλεκτρονική πώληση θα πρέπει να βρείτε προμηθευτές με ποιοτικά προϊόντα, ανταγωνιστικές τιμές και συνέπεια στην παράδοση.
Επιπλέον πρέπει να συνεννοηθείτε:
⦁ αν έχουν σωστές διαδικασίες συσκευασίας,
⦁ αν τα προϊόντα έχουν διαστασολόγιο και προδιαγραφές,
⦁ αν συνοδεύονται από τις νόμιμες εγγυήσεις,
⦁ αν έχουν οδηγίες χρήσης,
⦁ αν οι προμηθεύτες έχουν έτοιμο περιεχόμενο σε ηλεκτρονικά αρχεία για την φόρτωση των αγαθών και την ενημέρωση του e-shop με περιγραφές προϊόντων, επαρκείς φωτογραφίες.
Αποθήκη του καταστήματος ηλεκτρονικών αγορών
Αν στοκάρετε μερικά προϊόντα από την εγχώρια αγορά ή θα εισάγεται από το εξωτερικό, θα χρειαστείτε αποθήκη του καταστήματος ηλεκτρονικών αγορών, οργάνωση του χώρου αυτού και δήλωση λειτουργίας του στην εφορεία.
Η αποθήκη του καταστήματος ηλεκτρονικών αγορών θα πρέπει να έχει είσοδο ή ράμπα φόρτωσης, να χωρά την εκτιμόμενη προσότητα που θα χρεαστείτε να κινείτε, να εξοπλιστεί με κάποιο μηχάνημα μετακίνησης επορευμάτων και να έχει χώρο για την συσκευασία των εμπορευμάτων. Επίσης θα πρέπει να διαθέτει υπολογιστή ή ταμιακή μηχανή για να εκδίδονται τα παραστατικά πώλησης και φόρτωσης.
Αν χρειαστεί να εξοπλιστείτε με κλαρκ για την αποθηκη σας, πρέπει να το χειρίζεται απαραιτήτως αδειούχος χειριστής κλάρκ.
Ίδρυση εταιρείας ηλεκτρονικού εμπορίου
Μην σας φανεί δύσκολη η ίδρυση εταιρείας ηλεκτρονικού εμπορίου! Οι διαδικασίες γίνονται σε αρκετό μέρος ηλεκτρονικά και τα βήματα είναι απλοποιημένα.
Ονομασία ηλεκτρονικού καταστήματος
Αποφασίστε την ονομασία ηλεκτρονικού καταστήματος! Το όνομα θα πρέπει να έχει μερικά από τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
⦁ να έχει σχέση, να συνδέεται, με το αντικείμενο δραστηριότητας,
⦁ να τραβάει την προσοχή,
⦁ να είναι εύηχο, να ακούγεται όμορφα, να μπορεί κάποιος εύκολα να το θυμηθεί,
⦁ να γράφεται εύκολα και με Λατινικούς χαρακτήρες,
⦁ να είναι πρωτότυπο, ασυνήθιστο, ξεχωριστό,
⦁ να μην είναι μεγάλο για να αναγράφεται εύκολα παντού,
⦁ να είναι αυτό που σας αντιπροσωπεύει και έχετε ομαματιστεί.
Για να βρείτε το κατάλληλη ονομασία ηλεκτρονικού καταστήματος για το νέο σας ηλεκτρονικό κατάστημα, αφιερώστε λίγο χρόνο να σκεφθείτε, ψάξτε λεξικά, απευθυνθείτε σε ειδικά γραφεία παροχής υπηρεσιών marketing, ρωτήστε γνωστούς (κυρίως πωλητές ή φιλολόγους,) ερευνήστε τον ανταγωνισμό τόσο στην Ελλαδα όσο και στο εξωτερικό. Καλό είναι να καταλήξετε σε ένα όνομα σαν πρώτη προτίμηση και σε 2-3 άλλα ονόματα εναλλακτικά, γιατί πρέπει να πάρετε έγκριση από το Εμπορικό Επιμελητήριο της περιοχής σας αν το όνομα που επιλέξατε σαν πρώτη προτίμηση είναι διαθέσιμο.
Εμπορικό σήμα γιά eshop
Το εμπορικό σήμα γιά eshop ή logo όπως αποκαλείται είναι κάτι που θα καθορίζει την εταιρεία σας, θα σας αναγνωρίζουν οι πελάτες σας και θα εξελιχθεί σε συνώνυμο της ύπαρξή σας. Το εμπορικό σήμα το οποίο θα μπει και στο site σας απαιτεί επιμέλεια και προσοχή στην σχεδίαση του, μπορούμε δε να σας το φτιάξουμε και εμείς με μεγάλη έμπνευση και πρωτοτυπία.!
Μπορείτε να κατοχυρώσετε το εμπορικό σήμα σαν δικό σας, ώστε να μην μπορεί κανείς να το χρησιμοποιήσει ή να αντιγράψει, καταθέτοντας σχετική αίτηση στον ΟΒΙ (Οργανισμό Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας).
Επιλογή νομικής μορφής εταιρείας για ηλεκτρονικό κατάστημα.
Αφού αποφασίσετε τα παραπάνω θα πρέπει να δημιουργήσετε μια νομική μορφή (μια εταιρεία), για να λειτουργείτε. Χρειάζεστε ένα λογιστή και οι περισσότερες εργασίες ίδρυσης γίνονται ηλεκτρονικά. Σας συμβουλεύουμε να συνεργστείτε με έμπειρο και οργανωμένο λογιστικό γραφείο για να αποφύγετε λάθη και καθυστερήσεις στην λειτουργία σας.
Η απλούστερη, ευκολότερη και οικονομικότερη εταιρεία που μπορεί να ιδρυθεί από ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ είναι η ΙΚΕ (Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία) με απαιτούμενο κεφάλαιο μόλις ένα ΕΥΡΩ, και με τήρηση λογιστικών βιβίων τρίτης κατηγορίας, ενώ χρειάζεται να ιδρυθεί και το site της, εκεί που θα δημοσιεύονται όλα τα στοιχεία της ίδρυσης και της λειτουργίας της.
Η πιο σύνθετη και ακριβότερη στην ίδρυση και με απαιτούμενο ελάχιστο αρχικό κεφάλαιο τα 25.000 Ε, και λογιστικά βιβλία τρίτης κατηγορίας, είναι η ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, που μπορεί να ιδρυθεί και από ένα άτομο αλλά και περισσότερα. Υπάρχουν και ενδιάμεσες μορφές εταιρειών, ο λογιστής ή και ο δικηγόρος σας, θα σας συμβουλέψει ποιά νομική μορφή σας εξυπηρετεί περισσότερο.
Επίσης να γνωρίζετε οτι γιά την ίδρυση εταιρειών συγκεκριμένου τύπου μπορεί να απαιτηθεί η σύνταξη σχετικού εγγράφου ίδρυσης από δικηγόρο.
Γνωστοποιήσεις στην εφορεία για την ίδρυση του eshop.
Ο λογιστής που έχετε επιλέξει και θα σας τηρεί τα λογιστικά σας βιβλία θα κάνει γνωστοποιήσεις στην εφορεία για την ίδρυση του eshop και θα δηλώσει μέσα από την ειδική πλατφόρμα:
⦁ την έδρα της εταιρείας και στοιχεία επικοινωνίας,
⦁ τον νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρείας που θα οριστεί στην διαδιακασία ίδρυσης
⦁ τους ΚΑΔ, τους Κωδικούς Αριθμούς Δραστηριότητας των εμπορευμάτων στα οποία θα δραστηριοποιείστε. Οι κωδικοί (για όλα τα εμπορεύμτα, όλων των δραστηριοτήτων) υπάρχουν καταχωρημένοι στην εφορεία και ο λογιστης θα δηλώσει ποιοί αντιστοιχούν στην δική σας περίπτωση
⦁ την ταμειακή μηχανή που θα χρησιμοποιείτε.
⦁ την διεύθυνση της αποθήκης (αν υπάρχει) αν είναι διαφορετική από την έδρα.
⦁ την μηχανογραφική τήρηση των λογιστικών σας βιβλίων.
Προμήθεια μηχανογραφικού συστήματος λογιστικής διαχείρησης.
Τα λογιστικά βιβλία τηρούνται πλέον μηχανογραφικά και επομένως πρέπει να εγκαταστήσετε μηχανογραφικό λογιστικό πρόγραμμα.
Εκτύπωση εντύπων λειτουργίας.
Θα πρέπει να παραγγείλετε σε εκτυπωτική εταιρεία την έτοιμη φόρμα με το λογότυπο και με τα πλήρη εταιρικά στοιχεία σας η οποία θα συμπληρώνεται με τα στοιχεία παραλήπτη και το είδος εμπορεύματος, και θα αντιστοιχεί σε τιμολόγιο πώλησης ή απόδειξη λιανικής.
Επίσης θα φροντίσετε να φτιάξετε σφραγίδα με την πλήρη επωνυμία σας, τον διακριτικό τίτλο, πλήρη διεύθυνση, τηλ, ΑΦΜ.
Ασφάλιση ιδιοκτητών ηλεκτρονικού καταστήματος.
Ανάλογα με την νομική μορφή εταιρείας που θα επιλέξετε, υπάρχει η εκ του νόμου υποχέωση για ασφάλιση στον ΟΑΕΕ (Οργανισμός Ασφάλισης Ελεύθερων Επαγγελματιών) του νόμιμου εκπροσώπου ή και των υπόλοιπων μετόχων ανάλογα και το ποσοστό συμμετοχής ενός εκάστου στην εταιρεία.
Πρόσληψη προσωπικού.
Πριν προσληφθεί ο εργαζόμενος πρέπει να υπογράψει ατομική σύμβαση εργασίας, την οποία υποβάλλει κατόπιν ηλεκτρονικά ο λογιστής στο Υπουργείο Εργασίας, στην σχετική πλατφόρμα.
Συνήθως αυτή την σύμβαση την ετοιμάζουν οι λογιστές και είναι κάπως τυπικό έγγραφο. Εμείς σας συμβουλεύουμε σε κάθε σύμβαση να αναγράφετε και λεπτομέριες της εργασίας που θα κληθεί να κάνει ο συγκεκριμένος εργαζόμενος, ειδικά αν συμφωνήσετε μαζί του να κάνει και επιπλέον εργασίες εκτός από αυτές που προβλέπεται από την νομοθεσία για την συγκεκριμένη θέση. Επίσης πάντοτε να συμφωνείτε με τον εργαζόμενο μικτό μισθό όπως τον ορίζει η νομοθεσία και θα σας τον υπολογίζει ο λογιστής σας.
Εγγραφή ηλεκτρονικού καταστήματος στο εμπορικό επιμελήτηριο.
Θα είναι χρήσιμο να κάνετε εγγραφή του ηλεκτρονικού καταστήματος στο εμπορικό επιμελήτηριο της περιοχής σας, πρώτα- πρώτα για να ελέγξετε την διαθεσιμότητα του ονόματος/διακριτικού τίτλου που θα επιλέξετε για το eshop σας.
Φόρτωση παραγγελιών ηλεκτρονικού καταστήματος.
Έχει μεγάλη σημασία για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, ο πελάτης του να παραλαμβάνει έγκαιρα και σε άριστη κατάσταση το εμπόρευμα που παρήγγειλε και προπλήρωσε. Η σωστή παραλαβή της παραγγελίας από τον αγοραστή διαμορφώνει την τελική θετική εμπειρία χρήστη (user experience, ux) και αυξάνει τις πωλήσεις και την επισκεψιμότητα. Για αυτό τον λόγο η συνεργασία με αξιόπιστες μεταφορικές εταιρίες είναι πολύ σημαντικό κομμάτι στην ίδρυση ηλεκτρονικού καταστήματος.
Οι παραδόσεις των εμπορευμάτων σας μπορεί να γίνουν:
⦁ από εταιρίες courier που παραδίδουν πόρτα-πόρτα, και ειδικεύονται στα μικρά και μεσαία μεγέθη και βάρη εμπορευμάτων (μέχρι 10 κιλά)
⦁ από εταιρίες μεταφορικές που παραδίδουν μεγαλύτερα και ογκώδη αντικείμενα και παραδίδουν και σε όροφο, κατόπιν ειδικής συμφωνίας με εσάς.
⦁ από πρακτορεία μεταφορών που καλύπτουν όλη την επαρχία,
⦁ απο πρακτορεία μεταφορών που κάνουν διανομή και στο κέντρο της Αθήνας αλλά και σε όλη την Αττική.
Μπορείτε επίσης να λειτουργείτε με 2 ή και 3 μεταφορικές ανάλογα με την τιμή, και το είδος εμπορεύματος που εξειδικεύεται η κάθε μία.
Χρέωση μεταφορικών εξόδων στις ηλεκτρονικές πωλήσεις.
Η συμφωνία που θα πετύχετε για χρέωση μεταφορικών εξόδων στις ηλεκτρονικές πωλήσεις με τις μεταφορικές θα επηρεάζει και την δική σας πολιτική χρεώσεων μεταφορικών στις παραγγελίες που δέχεστε από τους πελάτες σας. Πάλι μπορείτε να αποφασίσετε:
⦁ αν θα κάνετε πλήρη χρέωση στα μεταφορικά,
⦁ αν θα έχετε δωρεάν αποστολή,
⦁ αν κάνετε μικρή και συμβολική χρέωση,
⦁ αν θα έχετε δωρεάν μεταφορικά για αγορά μεγαλύτερη από κάποιο ποσό και άνω.
Η χρέωση του τρόπου των μεταφορικών θα αναγράφετε και στην φόρμα συμπλήρωσης παραγγελίας και θα υπολογίζεται στο ποσό πληρωμής.
Σωστή παράδοση παραγγελιών των ηλεκτρονικών αγορών.
Για την σωστή παράδοση παραγγελιών των ηλεκτρονικών αγορών, φροντίστε:
⦁ να διαθέτετε πάγκο εργασίας και όλα τα συσκευαστικά υλικά που χρειάζεται η καλή συσκευασία των ειδών σας,
⦁ να τοποθετείτε τις κατάλληλες κόκκινες αυτοκόλητες ετικέττες σήμανσης πάνω στα δέματα ή στις παλέτες όταν χρειάζεται, ΠΡΟΣΟΧΗ-ΕΥΘΡΑΥΣΤΟ ή /και ΜΗΝ ΣΤΟΙΒΑΖΕΤΕ,
⦁ να αριθμείτε τα δέματα ή τις παλέτες του ίδιου παραλήπτη για να μην χάθούν,
⦁ να αναγράφετε τον τελικό αριθμό δεμάτων ή παλετών και στο παραστατικό αποστολής προς κάθε πελάτη,
⦁ Να αποστέλλετε μαζί με το παραστατικό πώλησης και την απόδειξη είσπραξης (αν ήδη έχει πληρώσει ο πελάτης) ή την απόδειξη είσπραξης αντικαταβολής (αν η παράδοση περιλαμβάνει και πληρωμή με αντικαταβολή).
Οι σχέσεις σας με τους πελάτες ηλεκτρονικών αγορών.
Οι σχέσεις σας με τους πελάτες ηλεκτρονικών αγορών πρέπει να βρίσκονται πάντα σε άριστο επίπεδο και να προσφέρετε συνθήκες επιλογών που θα ικανοποιούν και θα ενθουσιάζουν του αγοραστές.
Πρέπει να γνωρίζεται οτι στην αρχική σελίδα του eshop σας, στο κάτω μέρος, πρέπει να εμφανίζονται απαραιτήτως οι αναλυτικοί όροι λειτουργίας και συνεργασίας μεταξύ του eshop και των πελατών των ηλεκτρονικών αγορών. Έλλειψη των κειμένων αυτών επισύρει πρόστιμα αν γίνει σχετική καταγγελία στην Διεύθυνση Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης, έστω και ανώνυμη.
Γιατί να επιλέξτε την Webed για να φτιάξετε ηλεκτρονικό κατάστημα
Για να φτιάξετε ηλεκτρονικό κατάστημα, επιλέξτε να συνεργαστείτε με μια ειδικευμένη εταιρεία λογισμικού όπως η Webed. Μπορούμε να σας φανούμε πολύ χρήσιμοι με τις επιστημονικές μας γνώσεις και την εμπειρία μας στην δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων. Έτσι θα αποκτήσετε εύκολα αποδοτικό eshop με τον απόλυτο οδηγό για ίδρυση ηλεκτρονικού καταστήματος.!
Αν θέλετε και εσείς να δημιουργήσετε την δική σας online επιχείρηση με σίγουρα αποτελέσματα, Design και ισχυρό Marketing καλέστε μας στο:
+30 216 070 2930 Αρτέμιδος 1, Γλυφάδα
Ή μέσω email: info@webed.gr
Πηγή: Webed.gr