ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ

ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ

ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ

Η δημιουργία μίας ανταγωνιστικής και θελκτικής αρχικής σελίδας για την ιστοσελίδα σας δεν είναι εύκολος στόχος. Βάσει ψυχολογίας, υπάρχουν πολλά στοιχεία που πρέπει να έχουμε κατά νου για να προσφέρουμε ένα αποτέλεσμα που ικανοποιεί τον επισκέπτη.

Δεν υπάρχει ένας καθολικός τρόπος για την δημιουργία μίας καλής αρχικής σελίδας που καλύπτει όλα τα γούστα, καθώς υπάρχουν πολλοί και διαφορετικοί παράγοντες που την αποτελούν, όπως υπάρχουν και πολλοί και διαφορετικοί πελάτες για κάθε επιχείρηση. Ανάλογα τον τομέα σας, απευθύνεστε σε διαφορετικό κοινό, προϊόν ή/και υπηρεσία προώθησης και επομένως διαφορετικό call to action.

Η σημασία μίας καλής αρχικής σελίδας όμως είναι αδιαμφισβήτητη, αφού η αξία της μεταφράζεται σε μεγάλη επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας, αγορές ή επικοινωνία (ανάλογα τον εκάστοτε στόχο επιχείρησης). Παρά τους πολλούς και διαφορετικούς παράγοντες που πρέπει να λάβει κανείς υπόψιν, υπάρχουν κάποιες βασικές αρχές στον σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας, που θα βοηθήσουν σίγουρα τον στόχο σας.

 

1.    ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ

Η επικεφαλίδα της αρχικής σελίδας της ιστοσελίδας σας είναι το 1ο πράγμα που βλέπουν οι επισκέπτες σας. Γι’ αυτό τον λόγο είναι πολύ σημαντικό να περιγράφει ξεκάθαρα τα οφέλη που θα κερδίσει ο επισκέπτης σας από την προτίμησή του σε εσάς.

Το μήνυμα πρέπει να είναι αρκετά «δυνατό» ώστε να του κεντρίζει το ενδιαφέρον και τον κρατάει στην ιστοσελίδα σας. Μια καλή και επιτυχημένη επικεφαλίδα πρέπει να είναι κατανοητή, μαγνητική και ενδιαφέρουσα. Πιο αναλυτικά:

  • Να κρατάει το ενδιαφέρον του επισκέπτη στην ιστοσελίδα
  • Να τον ενημερώνει για τα προϊόντα ή/και υπηρεσίες που προσφέρετε
  • Να είναι σύντομη, κατά προτίμηση μόνο 10 λέξεις και σίγουρα όχι πάνω από 20

Προκειμένου να είναι σαφής και ενδιαφέρουσα, πρέπει να είναι συνοπτική και περιεκτική. Αυτός είναι και ο λόγος που χρειάζεται μία «υποστηρικτική» επικεφαλίδα που να επεξηγεί με λίγες παραπάνω λέξεις, το νόημα της βασικής επικεφαλίδας. Αυτό γίνεται είτε με το να συνεχίζει την αρχική πρόταση-επικεφαλίδα, είτε με το να την αναλύει λίγο παραπάνω.

Στόχος της υποστηρικτικής επικεφαλίδας είναι να είναι πειστική. Αν η βασική επικεφαλίδα κρατάει το ενδιαφέρον του επισκέπτη, η 2η επικεφαλίδα πρέπει να τον πείθει να μείνει κι άλλο στην ιστοσελίδα σας.

2.    ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΩΛΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Ή ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Πρέπει να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό με μία μοναδική πρόταση πώλησης των προϊόντων ή/και υπηρεσιών σας. Εξηγήστε στον επισκέπτη τι σας καθιστά διαφορετικούς από τους ανταγωνιστές σας και τι θα κερδίσει αν επιλέξει εσάς. Αυτό πρέπει να είναι σαφές και εμφανές στην αρχική σας σελίδα.

Απλά και συνοπτικά λοιπόν, πρέπει να προβάλλετε μία πρόταση που όχι μόνο θα κεντρίσει το ενδιαφέρον του επισκέπτη, αλλά θα τον κάνει να θέλει να μάθει περισσότερα για αυτό που του προτείνετε. Δημιουργείστε προσδοκίες και την φροντίστε να ανταπεξέλθετε.

3.    ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΟΦΕΛΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

Επεξηγήστε περαιτέρω τα οφέλη της προσφοράς που προτείνετε στην πρόταση πώλησης. Έχετε την προσοχή του επισκέπτη και τώρα είναι η ώρα που του δείχνετε αναλυτικά πώς ακριβώς θα επωφεληθεί. Είτε πρόκειται για προϊόν (όπου αναφέρουμε πχ ποιότητα υλικών, φερεγγυότητα πωλητή, ασφάλεια συναλλαγών, πείρα στον χώρο) είτε για υπηρεσία (όπου πχ αναφέρουμε τεχνογνωσία, εμπειρία, εξειδίκευση, προηγούμενα έργα), ο πελάτης πρέπει να νιώσει ότι εμπράκτως ή εμμέσως θα επωφεληθεί από την επιλογή του.

Επιλέξτε FAQ, σύντομα κείμενα ή προσφορές που θα αφήσουν τον επισκέπτη με την μέγιστη κατανόηση αυτού που προσφέρετε (και γιατί τον συμφέρει). Αν επιλέξετε κείμενο, χρησιμοποιήστε bullet points για μέγιστη ευκρίνεια.

4.    ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΕΤΕ ΕΠΕΞΗΓΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ Ή/ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ

Με επεξηγηματικές εικόνες ή/ και βίντεο στην αρχική σας σελίδα, καθίσταται ακόμα πιο εύκολη η περιήγηση στην ιστοσελίδα σας αλλά και πιο ευχάριστη η εμπειρία του επισκέπτη που καταλαβαίνει άμεσα τι να περιμένει. Η έκφραση «μία εικόνα αξίζει χίλιες λέξεις» δεν είναι τυχαία, αλλά φυσικά μην ξεχνάμε να βάλουμε και κάποιες λέξεις!

Όταν επιλέγουμε εικόνες, επιλέγουμε πάντα σχετικές φωτογραφίες με το προϊόν ή υπηρεσία, μεγάλες σε μέγεθος και υψηλής ευκρίνειας. Οι εικόνες/φωτογραφίες είναι ιδιαιτέρως σημαντικές αν πρόκειται για φυσικά προϊόντα.

5.    ΔΕΙΞΤΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ

Βάζοντας αξιολογήσεις ικανοποιημένων πελατών προσθέτετε ακόμα έναν λόγο στον επισκέπτη για να σας προτιμήσει! Ίσως και από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για να πείσετε τους αναποφάσιστους αφού του δείχνετε εμπράκτως ότι προηγούμενοι πελάτες σάς προτίμησαν και έμειναν ικανοποιημένοι.

Αν μάλιστα προωθείτε κάποια προσφορά, οι νέοι επισκέπτες είναι πιο πιθανό να την επιλέξουν αν δουν ότι κι άλλοι την επέλεξαν και επωφελήθηκαν.  Άλλες μορφές αξιολόγησης μπορούν να είναι αναφέρετε νούμερα εγγεγραμμένων χρηστών, σχόλια σε social media, βραβεύσεις σε οργανισμούς κλπ.

6.    ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ «ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΟ» ΤΙΤΛΟ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ

Με την έννοια «ενισχυτικός τίτλος» εννοούμε έναν τίτλο που να βρίσκεται στην μέση της αρχικής σας σελίδας και στόχος του είναι να κρατήσει το ενδιαφέρον του επισκέπτη καθόλη την περιήγηση του στην αρχική σας σελίδα. Πρακτικά, πρέπει να ενισχύει την επικεφαλίδα και την περιέργεια του επισκέπτη που κάνει scroll στην αρχική σας σελίδα.

7.    ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ CALL TO ACTION

To call to action μπορεί είτε να προτρέπει τον επισκέπτη να κάνει μία συγκεκριμένη ενέργεια, είτε να είναι ένα χωριστό κουμπί/ link που τον οδηγεί σε άλλο μέρος για να εκτελέσει την επιθυμητή ενέργεια. Πέραν της χρήσης του στην προτροπή πελατών προς κάποια ενέργεια, το call to action είναι πολύ βοηθητικό στην παρακολούθηση των μετατροπών (conversion rate).

Ως επιχειρηματίας, θέλετε σίγουρα να βλέπετε τα αποτελέσματα των marketing campaigns, του σχεδιασμού ιστοσελίδας, αλλά και των διαφημίσεων που κάνετε. Αυτός είναι και ο λόγος που η τοποθέτηση του στη αρχική σελίδα της ιστοσελίδας σας είναι τόσο σημαντική.

Το call to action πρέπει να είναι ελκυστικό, ενθαρρυντικό και πειστικό. Χρησιμοποιήστε έντονα χρώματα και κάντε το να «χτυπάει» στο μάτι. Ιδανικά, τοποθετήστε το κάτω από τις εικόνες/φωτογραφίες σας ή κάτω από τις αξιολογήσεις σας!

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΤΗΝ WEBED ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΣΑΣ ΣΕΛΙΔΑΣ

Η αρχική σελίδα μίας ιστοσελίδας είναι η πρώτη επαφή του πελάτη με την επιχείρησή σας. Είναι το μέρος που στέλνετε τους πελάτες όταν δημιουργείτε διαφημίσεις. Και κυρίως, είναι το πρώτο στάδιο για να προχωρήσει σε μία αγορά ή (αν πρόκειται για υπηρεσία) σε κάποια μορφή επικοινωνίας.

Τα στοιχεία που αναφέραμε αποτελούν βασικούς παράγοντες για μία αρχική σελίδα που κρατάει τον επισκέπτη, τον δελεάζει και τον κερδίζει. Αν θέλετε και εσείς μία ιστοσελίδα ειδικά διαμορφωμένη για να προσελκύει τον επισκέπτη, να είναι ψηλά στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης (βάσει SEO) και να ταιριάζει στις προτιμήσεις σας, είστε στο σωστό μέρος.

Στη Webed διαθέτουμε όλα τα απαραίτητα εφόδια για τον σχεδιασμό και δημιουργία μίας ιστοσελίδας που συνδυάζει όλα σας τα θέλω και τα πρέπει, εύκολα, γρήγορα και πάντα με γνώμονα την αποδοτικότητα. Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας στο 21 6070 2930 ή βρείτε μας στην Αρτέμιδος 1, Γλυφάδα για να επιτύχουμε κάθε σας επιχειρηματικό στόχο!