Οκτώ παράγοντες που δημιουργούν eshop που πουλάει

Οκτώ παράγοντες που δημιουργούν eshop που πουλάει

Οκτώ παράγοντες που δημιουργούν eshop που πουλάει

Οκτώ παράγοντες που δημιουργούν eshop που πουλάει.

Σας συγχαίρουμε για την απολυτα σωστή αποφασή σας να αποκτήσετε eshop που πουλάει!
Θα σας επιδείξουμε και θα σας αποδείξουμε ότι θα αποκτήσετε σίγουρα ένα πλήρες e-shop εφαρμόζοντας τους παρακάτω παράγοντες, που και εμείς οι ίδιοι εδώ στην προηγμένη εταιρεία λογισμικού Webed χρησιμοποιούμε στα ηλεκτρονικά καταστήματα που κατασκευάζουμε για λογαριασμό των πελατών μας, και που βέβαια είναι eshop που πουλάνε!

Ελκυστική εμφάνιση eshop

Η πρώτη εντύπωση μετράει γιατί στο ηλεκτονικό εμπόριο αγοράζουμε με τα μάτια.! Η ελκυστική και εμπνευσμένη εμφάνιση είναι το πρώτο πράγμα που θα αντικρύσει ο επισκέπτης κάνοντας κλικ να μπει στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Η δημιουργική εμφάνιση του eshop που πουλάει:

Α.αναπτύσσει έντονη οπτική εντύπωση στον χρήστη
Β.διευκολύνει την δυνατότητα εύρεσης της πληροφορίας
Γ.αυξάνει τα αισθήματα οικειότητας του επισκέπτη
Δ.συμβάλλει κατά πολύ στην δημιουργία θετικής εμπειρίας.

Η ελκυστικη εμφάνιση eshop θα < αιχμαλωτίσει> το βλέμμα του επισκέπτη, θα του δημιουργήσει εμπιστοσύνη και θα τον κρατήσει μέσα στο eshop που πουλάει.!

Επιλογή εμφάνισης(template)

Η επιλογή ενός λειτουργικού template από την πραγματικά αξιόλογη συλλογή του WooCommerce τo οποίο θα προσαρμοστεί στο eshopπου θα φτιάξετε είναι το πρώτο βήμα δημιουργίας απαράμιλλης εμφάνισης eshop.
Template eshop είναι η δομή, ο τρόπος και θα παρουσιαστεί το περιεχόμενό σας. Κατά την διάρκεια του σχεδιασμου του eshop, o web designer της Webed θα σας προτείνει και θα σας βοηθήσει ώστε να είναι η εμφάνιση ακαταμάχητη:

⦁ με το λογότυπό σας να σηματοδοτεί την παρουσία σας,
⦁ επιλέγοντας εμφάνιση σε black mode,
⦁ με συνδυασμένα χρώματα, που ταιριάζουν στο κοινό, στο στυλ της εταιρίας και το λογότυπο και δημιουργούν λελογισμένη αντίθεση και προκαλούν συναισθήματα,
⦁ με slider παρουσίασης,
⦁ χρησιμοποιώντας εύκολο και εμφανές menu,
⦁ δημοσιεύοντας φωτογραφίες που αντιπροσωπεύουν ακριβώς την δραστηριότητα σας,
⦁ υιοθετώντας ενεδεδειγμένη και μοντέρνα γραμματοσειρά με ευανάγνωστο μέγεθος γραμμάτων.

Ταχύτητα φόρτωσης.

Για να παραμείνει ο επισκέπτης μέσα στο νέο ηλεκτρονικό σας κατάστημα και να περιηγηθεί, απαιτείται να είναι η ταχύτητα φόρτωσης μεγάλη και να ανταποκρίνεται στα όρια που θέτει η Google για την υψηλή κατάταξη. Οι χρήστες των eshop είναι πλέον πολύ εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και έχουν μεγάλες απαιτήσεις εξυπηρέτησης. Δεν πρόκειται να παραμείνουν μέσα σε ένα eshop που θέλει να πουλάει παραπάνω από πέντε δευτερόλεπτα, αν αντιληφθούν ότι η σελίδα αργεί να φορτώσει! Η δημιουργία eshop με τους πιο σύγχρονους επιστημονικούς όρους και η χρήση βέλτιστων πρακτικών παραμετροποίησης, όπως κάνουμε στην Webed, θα σας αποφέρει από την αρχή μεγάλο ποιοτικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας.

Αυξημένη αγοραστική εμπειρία (user experience UX)

Η αυξημένη αγοραστική εμπειρία που οδηγεί σε μετατροπές (αγορές) έχει κεντρικό ρόλο σε κάθε εμπορική δραστηριότητα. Η καλή αγοραστική εμπειρία δεν σχηματοποιείται μόνο από τα αισθητικά χαρακτηριστικά ενός eshop που πουλάει. Αντίθετα αποτελεί πιο σύνθετη ιδέα και αναφέρεται στην όλη διαδικασία αγοράς και την γενική εντύπωση και άποψη που αποκομίζει ο χρήστης επισκεπτόμενος ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Αν αυτή η αγοραστικη εμπειρία που απόκτησε ο επισκέπτης είναι θετική, τότε μετατρέπεται σε αγοραστή, οι πωλήσεις από eshop αυξάνονται και αναφέρουμε ότι το eshop μας πραγματοποιεί μετατροπές (conversion) δηλαδή ο επισκέπτης πραγματοποιεί αγορές.

Δεν υπάρχει μια και μόνη συνταγή για την δημιουργία υψηλής θετικής αγοραστικής εμπειρίας στον επισκέπτη γιατί κάθε eshop έχει δικά του εργαλεία παρουσίασης και προώθησης και πάνω σε αυτά πρέπει να σχηματίζεται η καλή χρηστική λειτουργία. Σημαντικό όμως είναι τα χαρακτηριστικά αυτά να υποστηρίζουν και να εκφράζουν τις παρακάτω αρχές:

⦁ συνέπεια στην εμφάνιση του eshop,
⦁ απλή πλοήγηση,
⦁ απλές διαδικασίες παραγγελίας,
⦁ σαφείς οδηγίες στον πελάτη,
⦁ όχι υπερβολές στον σχεδιασμό.

Πως όμως αυτές οι σχεδιαστικές αρχές μεταφέρονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, ώστε να προσφέρουν στον χρήση αυξημένη αγοραστική εμπειρία;
Οι σχεδιαστικές αυτές αρχές μεταφράζονται στην εφαρμογή των παρακάτω σημείων στην σχεδίαση και ανάπτυξη του κερδοφόρου eshop.

Τα δώδεκα σημεία αυξημένης εμπειρίας χρήστη

Mobile first

Σχεδιασμένο πρώτα για χρήση από κινητό.
Το ehop πρέπει να είναι mobile first, σχεδιασμένο πρώτα για χρήση σε κινητό. Οι όροι responsive και mobile friendly δεν ισχύουν πλέον. Το eshop που πουλάει είναι απολύτως απαραίτητο να είναι σχεδιασμένο πρώτα για χρήση από κινητό, για να αποδίδει στον χρήστη την μέγιστη θετική εμπειρία πλοήγησης. Οι επισκέπτες προηγούνται κατά 80% από συσκευή κινητού τηλεφώνου και κατά 20% από τις υπόλοιπες συσκευές.

Εύκολη πλοήγηση(Navigation)

Να προσφέρει ευκολία πλοήγησης, δηλαδή ο χρήστης να βρίσκει εύκολα τις κατηγορίες, και να μετακινείται από σελίδα σε σελίδα απρόσκοπτα. Η επίτευξη αυξημένης εμπειρίας πλοήγησης απαιτεί:

⦁ λειτουργικό μενού και
⦁ σωστή κατηγοριοποίηση δραστηριότητας.

Η σωστή κατηγοριοποίηση αποτελεί βασικότατο στοιχείο όχι μόνο στην θετική εμπειρία αλλά και στην υψηλή κατάταξη στην Google.Οι κατηγορίες προϊόντων είναι τα στοιχεία που πρώτα αναζητεί και διαβάζει η μηχανή αναζήτησης και με βάση αυτά σας κατατάσει. Στην πραγματικότητα οι κατηγορίες δραστηριότητας εξηγούν τόσο στον πελάτη όσο και στην Google με τι ακριβώς ασχολείστε και τι πουλάτε.

Η σωστή και η υψηλή κατάταξη εξυπακούεται οτι δημιουργεί την σταθερή επισκεψιμότητα, πράγμα βέβαια που δημιουργεί πωλήσεις.
Η ύπαρξη περιεκτικών υποκατηγοριών, χωρίς επιπλέον υποκατηγοριοποίηση, αποτελεί ιδαίτερα σημαντικό στοιχείο στην δημιουργία θετικής αγοραστικής εμπειρίας.

Σημεία αναζήτησης, search bar

Το σημείο αναζήτησης είναι απολύτως απαραίτητο να είναι ψηλά στην σελίδα και με εμφανή σχεδίαση, αποτελεί πολύ σημαντικό στοιχείο στην δημιουργία θετικής εμπειρίας σε ένα ehop που πουλάει.

Απλές φόρμες παραγγελίας

Η απλή φόρμα παραγγελίας, η εύκολη διαδικασία συμπλήρωσής της και η γρήγορη ολοκλήρωση αγοράς διαμορφώνουν κατά κύριο λόγο την θετική αγοραστική εμπειρία.
Είναι τρομερά απαγοητευτικό για τον επισκέπτη να θέλει να παραγγείλει και η φόρμα να ζητά πολλά περιττά προσωπικά στοιχεία, ενώ η διαδιακασία ολοκλήρωσης και επιβεβαίωσης της παραγγελίας να απαιτεί πολλά στάδια. Ο πελάτης τελικά εγκαταλείπει.

Προσφορές

Εκτός ότι είναι καλοδεχούμενες από τους επισκέπτες που εύκολα μετατρέπονται σε πελάτες επιλέγοντας μια προσφορά, αποτελούν ισχυρό προωθητικό στοιχείο στις πωλήσεις απο eshop και δημιουργούν θετική αγοραστική εμπειρία διότι:

⦁ ο επισκέπης σχηματίζει την άποψη ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα διαθέτει όλα του τα προϊόντα σε προσιτές τιμές
⦁ ο χρήστης εκτιμά το γεγονός οτι βρήκε το προϊόν που αναζητούσε σε τιμή προσφοράς και κατηγοριοποιεί στο μυαλό του το συγκεκριμένο κερδοφόρο eshop ότι προσφέρει πολλές επιλογές, λύσεις και προτάσεις, γεγονός που δημιουργεί αφοσίωση και επιστροφή.

Call-To-Action

Είναι η άκρως απαραίτητη προτροπή – οδηγία προς τον επισκέπτη του ιστοτόπου να κάνει την ενέργεια που εμείς επιθυμούμε, τις περισσότερες φορές να παραγγείλει το εμπόρευμα. Είναι οι λέξεις με τις οποίες τελειώνει το διαφημιστικό μήνυμα ή το κείμενο περιγραφής του προϊόντος, και αποτελούν την τελευταία ευκαιρεία παρακίνησης και προτροπής προς τον επισκέπτη που έχει το ηλεκτρονικό κατάστημα να τον μετατρέψει σε αγοραστή.

Σχετικά προϊόντα

Τα σχετικά προϊόντα διευκολύνουν τον πελάτη στην επιλογή και την σύγκριση και τον βοηθούν να επιβεβαιώσει την ορθότητα της τελικής του επιλογής.

Wish list, Λίστα επιθυμειών

Συντελεί πάρα πολύ στην εξυπηρέτιση του πελάτη διότι τον βοηθά πολύ στην διαδικασία απόφασης. O πελάτης ελέγχει και θυμάται τι τον προσέλκυσε, τι του φάνηκε ενδιαφέρον και αξιοσημείωτο και νιώθει οτι προχωρά στην επιλογή του με πιο μεγάλη σιγουριά.

Review, σχόλια πελατων

Η ύπαρξή τους υποδηλώνει αυτοπεποίθηση, σιγουριά και ανοιχτή εμπορική πολιτική εκ΄μέρους του κερδοφόρου e-shop.

Συχνές ερωτήσεις

Ο χώρος των συχνών ερωτήσεων στο eshop που πουλάει αποτελεί παράγοντα δημιουργίας τεράστιας θετικής εμπειρίας δεδομένου ότι:

⦁ απαντά εύκολα στα πιο πολλά ερωτήματα του επισκέπτη,
⦁ δημιουργεί ξεκάθαρη εικόνα στον χρήστη για το προϊόν που θα επιλέξει,
⦁ τον ωθεί να αγοράσει πιο εύκολα,
⦁ ανεβάζει την αξία του ηλεκτρονικού καταστήματος σαν σημείο μελλοντικών επιλογών.

Άμεση επικοινωνία

Η τοποθέτηση αριθμών τηλεφώνου σε περίοπτη θέση είναι εκ των ουκ άνευ στοιχείο απόκτησης αυξημένης εμπειρίας χρήστη. Η παροχή επιπλέον στοιχείων επικοινωνίας σε προσβάσιμο και εύκολα ανευρέσιμο σημείο, όπως:

⦁ ακριβής διευθυνση,
⦁ ώρες λειτουργίας φυσικού καταστήματος (αν υπάρχει)
⦁ ώρες λειτουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος
⦁ τοποθέτηση απλής φόρμας επικοινωνίας
⦁ χάρτης πρόσβασης
⦁ αναγραφή κινητού τηλεφώνου ανάγκης,
⦁ συντελούν στην απρόσκoπτη επικοινωνία και στην δημιουργία υψηλότατου βαθμού θετικής αγοραστικής εμπειρίας.

Ενημέρωση πορείας παραγγελίας

Η αποστολή επιβεβαιωτικού μηνύματος παραλαβής παραγγελίας, και η αποστολη κωδικού φόρτωσης παραγγελίας μειώνει το άγχος και την αγωνία του πελάτη και κυρίως επιβεβαιώνει την ορθότητα της επιλογής του να εμπιστευτεί το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Αποτελεί δε και σημαντικότατο παράγοντα επαναφοράς του πελάτη στο eshop που πουλάει για μελλοντικές αγορές, και σταθεροποιεί και τις πωλήσεις από eshop. Είναι προφανές ότι του δημιουργεί θετικότατη κρίση για την συνολική εξυπηρέτιση που έλαβε από το εσηπ που επέλεξε να πραγματοποιήσει την αγορά του.

Συγκροτημένη παρουσίαση προϊοντικής γκάμας

Η εμφάνιση και έκθεση με απλό, εύληπτο και λειτουργικό τρόπο των πρός πώληση εμπορευμάτων σε ένα eshop που πουλάει, είναι σημαντικότατη και ο αντίκτυπός της έχει βαθιά επίδραση στις πωλήσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Η σωστή παρουσίαση των εμπορευμάτων σε ένα eshop πρέπει να βασίζεται στην λειτουργία και εφαρμογή και παροχή προς τον επισκέπτη της προεπιλεγμένης γνώσης.
Αξιοποιώντας την μεγάλη χρησιμότητα της προεπιλεγμένης γνώσης μπορείτε να παράσχετε στον χρήστη αξιοσημείωτης αξίας εμπορικές πληροφορίες που θα κάνουν πολύ εύκολη την αγορά του μέσα στο πλήρες eshop σας και θα διαμορφώσουν πολύ θετική αγοραστική εμπειρία. Για να το επιτύχετε αυτό:

α). ακολουθείστε προκαθορισμένο τρόπο παρουσίασης τιμών και μην τον αλλάζετε,
β). εφαρμόστε σταθερά σημεία τοποθέτησης ενδείξεων και πληροφοριών,
γ). αποφασίστε αν η ονομασία των προϊόντων θα είναι Ελληνικά ή Λατινικά,
δ). χρησιμοποιείστε σταθερό σημείο τοποθέτησης κωδικού είδους γραμμένον με ευανάγνωστα γράμματα,
ε). αποφυγετε την χρήση δύο ή και τριών κωδικών για το ίδιο είδος,
στ). εφαρμόστε σταθερό κανόνα κωδικοποίησης για όλα τα προϊόντα εντός του ηλεκτρονικού καταστήματος,
ζ). αξιοποιείστε τις δυνατότητες παρουσίασης πληροφορίας που έχει το ηλεκτονικό σας κατάστημα και προσπαθείστε ώστε οι εντολές, οι οδηγίες και όλα τα πληροφοριακά στοιχεία σε όλες τις σελίδες να είναι τοποθετημένα στο ίδιο σημείο και για όλα τα είδη.

Επαγγελματικές περιγραφές εμπορευμάτων.

Το Α και Ω στην πώληση από eshop είναι η πλήρης, επαρκής και τεκμηριωμένη περιγραφή προϊόντος. Οι παράγοντες δημιουργίας εμπιστοσύνης από τον πελάτη και απόκτησης θετικής εμπειρίας είναι:

⦁ η χρησιμοποίηση των απαραίτητων τεχνικών όρων στην περιγραφή,
⦁ η αναγραφη των σωστών μονάδων μέτρησης με την διεθνή ορολογία,
⦁ η λεπτομεριακή αναφορά των υλικών κατασκευής με την επιστημονική τους ονομασία.

Είναι σημαντικό επίσης οι περιγραφές των εμπορευμάτων να περιέχουν τις αναγκαίες λέξεις- κλειδιά διότι αποτελούν πηγή προσέλκυσης επισκεψιμότητας.
H σωστή παρουσίαση και περιγραφή των εμπορευμάτων μέσα στο eshop που πουλάει ολοκληρώνεται με σχέδια και τεχνικές περιγραφές, οδηγίες χρήσεις και εγκατάστασης και εγγυήσεις.

Επαγγελματική εμφάνιση εμπορευμάτων

Σε ένα πλήρες eshop, οι φωτογραφίες εμπορευμάτων είναι απαραίτητο να είναι τέλειες λκαι δημιουργημένες:

⦁ από επαγγελματία φωτογράφο,
⦁ με σωστό φωτισμό,
⦁ με λήψεις από όλες τις πλευρές,
⦁ με το προϊόν τοποθετημένο στον χώρο λειτουργίας του,
⦁ με χρήση εργαλείων παρουσίασης (ζουμ, περιστροφή),
⦁ και με χρήση video.

Φίλτρα αναζήτησης

Η δημιουργία εξυπηρετικών και αποδοτικών φίλτρων αναζήτησης στο eshop που πουλάει είναι πολύ σημαντική διότι η πλειοψηφία των χρηστών του e-shop επιλέγει με την βοήθεια των φίλτρων αναζήτησης.

Η διαμόρφωση και η σχηματοποίηση των φίλτρων αναζήτησης γίνεται με βάση αρκετούς και διαφορετικούς παράγοντες όπως:

⦁ με την διάσταση,
⦁ τον προμηθευτή,
⦁ την τοποθέτηση,
⦁ υλικό κατασκευής,
⦁ την χρήση,

και άλλες παραμέτρους, ανάλογα με κάθε προϊόν, και με ό,τι άλλο χρειάζεται ο καταναλωτής για να ανακαλύψει το εμπόρευμα που ταιριάζει στην χρήση που το προορίζει και να το επιλέγει.

Ενημέρωση αποθεμάτων

Καταργημένα, ελλιπή, μη διαθέσιμα προϊόντα, πρέπει να αποσύρονται από τις σελίδες παρουσίασης του e-shop διότι δίνουν αρνητική εικόνα στον πελάτη.
Απαραίτητη είναι η ενημέρωση του εσηοπ με τα σωστά αποθέματα των εμπορευμάτων ώστε να εκτελούνται οι περισσότερες δυνατές παραγγελίες.

Digital marketing

Το digital marketing, η διαφήμιση στο ιντερνετ, είναι η κινητήρια δύναμη προσέλκυσης επισκεπτών και χρηστών και σημαντικότατος παράγοντας δημιουργίας πωλήσεων από eshop. Η ηλεκτρονική διαφήμιση με digital makreting πακέτα είναι και οικονομική. Η ψηφιακή διαφήμιση από εταιρεία digital marketing ,μπορεί να γίνει με τις εξείς μορφές:

Διαφήμιση ad words

Αποτελεί παράγοντα δημιουργίας άμεσης επισκεψιμότητας που τον έχει ανάγκη ένα νέο e-shop που πουλάει. Με προσεκτική στόχευση λέξεων-κλειδιών, από μία εταιρεία για ad words, όπως αυτή που κάνουμε στην Webed, μπορεί να αποβεί πολύ αποδοτική και όχι ακριβή.

Βελτιστοποίηση eshop

Η διενέργεια βελτιστοποίησης eshop σε συγκεκριμένες βασικές λέξεις-κλειδιά είναι σοβαρή και μακρόπνοη διαφημιστική προσπάθεια. Το E commerce seo αποδίδει μεγάλη επισκεψιμότητα σε βάθος χρόνου, όταν εφαρμόζεται με χρήση seo στρατηγικών, και συνεχίζει να προσεκλύει πελάτες ακόμη και αν δεν προβείτε σε άλλες διαφημιστικές ενέργιες και αυξάνει τις πωλήσεις από eshop.

Kείμενα για eshop

Τα κείμενα για eshop, που θα γραφούν στο eshop blog, είναι το βαρύ όχημα που θα τραβήξει και θα ωθήσει τις πωλήσεις σε ανοδική πορεία για χρόνια.Το υπεύθυνο και συστηματικό content writing ανεβάζει και σταθεροποιεί το κερδοφόρο eshop σε υψηλή θέση κατάταξης στα οργανικά αποτελέσματα της Google, προσφέρει στο e-shop δυναμική ροή απο μελλοντικούς και δυνητικούς πελάτες και συμβάλει θεμελιωδώς στην επιτυχία του SEO. Το περιεχόμενο για ηλεκτρονικό κατάστημα είναι βασικός λόγος να παραμείνει ο χρήστης μέσα στο eshop που πουλάει, να αποκομίζει γνώση και εμπειρία, και να διαμορφώνει θετική user experience.
Επιπλέον, η ύπαρξη κειμένων στο κερδοφόρο εσηοπ μειώνει τον ρυθμό εγκατάλειψης(bounce rate) και αναβάζει το πλήρες eshop παραπάνω στην κατάταξη.

Διαχείρηση Social Media

Τα social media αποτελούν τον καθημερινό σύνδεσμο και σημείο επαφής ενός πλήρες e-shop με επισκέπτες, χρήστες, προμηθευτές και ενδιαφερόμενους. Η διαχείρηση των social media, η παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα με χρήσιμο περιεχόμενο, η ενημέρωση για νέα είδη και δραστηριότητες αποδεικνύουν την δυναμικότητα των ηλεκτρονικών πωλήσεων, επιβεβαιώνουν την κινητικότητα στην δουλειά σας, στις αναπτυξιακές σας προσπάθειες και στην επέκτασή σας. Οι εταιρίες διαχείρησης σοσιαλ μεντια γνωρίζουν να δημιουργούν τις κατάλληλες συνθήκες της παρουσίας σας, ώστε τα social media να υπογραμίζουν και να επιβεβαιώνουν την καλή λειτουργία σας και να είναι αρωγοί σε όλα τα διαφημιστικά βήματα που σχεδιάζετε.

Η προώθηση(Sharing) που επιτυγχάνεται μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα των αναρτήσεων σας και των κειμένων του blog είναι θεμελιώδης παράγοντας δημιουργίας κύμματος επισκεπτών προς το νέο e-shop σας.

Newsletter

Η συστηματική αποστολή newsletters στους εγγεγραμμένους χρήστες με χρήσιμο και αποκλειστικό, αν είναι δυνατόν, περιεχόμενο, ανεβάζει τo e shop που πουλάει στην εκτίμηση των συνδρομητών σας, οδηγεί σε άμεσσες πωλήσεις από eshop και λειτουργεί πολλαπλασιστικά.

Διαφήμιση στα social media

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν και ιδανικό χώρο για προώθηση eshop στο ιντερνετ. Τμήμα της τεράστιας επισκεψιμότητας που απολαβάνουν τα social media, μπορεί να μεταφερθει σε ένα e-shop με την κατάλληλη προώθηση μέσα από τις διαφημιστικές πλατφόρμες τους,ενώ η διαφήμιση στα social media δεν κοστίζει ακριβά.

Επιλογή WooCommerce πλατφόρμας για eshop

Η πλατφόρμα για eshop WooCommerce αποτελεί την προέκταση του δημοφιλούς προγράμματος WordPress για ανάπτυξη ιστοσελίδων. Στην εκδοχή για κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος λειτουργεί το 29% των ηλεκτρονικών καταστημάτων παγκοσμίως.! Η ευρύτατη χρήση της αποτελεί συνώνυμο της αξιοπιστίας και των δυνατοτήτων της.Η χρησιμοποίηση της πλατφόρμας WooCommerce για να φτιάξετε eshop αποτελεί τα ισχυρά θεμέλια της απόκτησης eshop που πουλάει .!

Σωστή παραμετροποίηση.

Παραμετροποίηση είναι η εργασία που εκτελείται και διενεργείται απο τους web developers και αποσκοπεί στον μετασχηματισμό της πλατφόρμας WooCommerce στις ανάγκες και τους στόχους του δικού σας ηλεκτρονικού καταστήματος.

Η επιτυχημένη και επιστημονκή παραμετροποίηση αποτελεί την βάση επάνω στην οποία θα < οικοδομηθεί> το ηλεκτρονικό κατάστημα και θα < σηκώσει> όλες τις παραπάνω απαραίτητες λειτουργίες για την δημιουργία eshop που πουλάει!.

Υπστηρικτικές λειτουργίες πώλησης eshop που πουλάει

Πολιτική επιστροφών

Η καθαρή και εξυπηρετική πολιτική επιστροφών, αλλαγών, αντικατάστασης ή άμεσσης επιστροφής χρημάτων, είναι απόδειξη σοβαρότητας και σεβασμού προς το αγοραστικό κοινό και απαραίτητη για την καλή συνεργασία με τους πελάτες. Oταν αποφασίσετε να φτιάξετε eshop, η πολτική επιστροφών είναι ίσως η σπουδαιότερης σημασίας υποστηρικτική υπηρεσία προς τις πωλήσεις και πρέπει να αναγράφεται καθαρά και κατανοητά.
Η πολιτική επιστροφών πρέπει να αναφέρεται στίς έξεις περιπτώσεις:

⦁ επιστροφή λόγω ελαττωματικότητας
⦁ επιστροφή λόγω φθοράς κατά την παράδοση
⦁ επιστροφή λόγω υπαναχώρησης
⦁ επιστροφή λόγω ακαταλληλότητας χρήσης
⦁ επιστροφή λόγω λανθασμένης αποστολής

Είναι σημαντικό να αναφέρονται και λεπτομέριες όπως:

⦁ σε ποιά διεύθυνση επιστρέφεται το προϊόν
⦁ χρονικό όριο επιστροφών
⦁ μη επιστρεφόμενα είδη όπως εκθεσιακά ή εποχιακά.

Η πολιτική επιστροφών είναι το βασικότερο κριτήριο αγοράς απο ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.

Αναλυτικοί Τρόποι Πληρωμής

Η αναγραφή των όρων πληρωμής είναι κορυφαίας σημασίας, διότι διευκολύνει άμεσσα τις πωλήσεις, κάνει τον επισκέπτη να αποκτήσει εμπιστοσύνη και να δεθεί με το eshop που πουλάει και τον διευκολύνει αφάνταστα.

Η ύπαρξη όσο το δυνατόν πιο πολλών εναλλακτικών τρόπων πληρωμών είναι αφάνταστα εξυπηρετική για τον καταναλωτή και αποτελεί κριτήριο αγοράς.

Χρέωση μεταφορικών και παράδοση παραγελίας

Δεν μπορείτε να φτιάξετε eshop χωρίς αναγραφή των χρεώσεων μεταφορικών και τρόπου παράδοσης παραγγελίας, γιατί αποτελεί κριτήριο αγοράς ή όχι, από τους πελάτες.
Ο τρόπος χρέωσης των μεταφορικών βοηθά τον πελάτη να σχηματίσει ολοκληρωμένη εικόνα του συνολικού κόστους της παραγγελίας του, και να μην έχει αμφιβολίες και ερωτήματα.

Οι εναλλακτικοι τρόποι παράδοσης και οι λεπτομέριες παράδοσης, είναι ουσιώδεις πληροφορίες, για να μπορεί ο πελάτης να επιλέξει τον καλύτερο για αυτόν τρόπο που θα παραλάβει την παραγγελία του.

Ασφάλεια

Κάντε όλες τις αναγκαίες προσπάθειες και λάβετε όλες τις πρόνοιες ώστε το πλήρες e-shop σας να προσφέρει ασφάλεια πληρωμών και να παραμένει απρόσβλητο από ιούς και κακόβουλο λογισμικό.
Το επίπεδο ασφάλειας που προσφέρει ένα ηλεκρονικό κατάστημα είναι από τα πρώτα σημεία ελέγχου τών έμπειρων αγοραστών ενός e shop που πουλάει. Πρέπει να γνωρίζεται σε ότι η παροχή ασφάλειας σε συναλλαγές από το eshop αποτελεί βασικό κριτήριο να συνεργαστεί και να παραγγείλει ένα χρήστης από ένα ηλεκτρονικο κατάστημα.

Συμπέρασμα

Η δημιουργία ενός eshop που πουλάει, δεν είναι μια τυχαία διαδικασία. Είναι μια σταθερή διαδικασία στην οποία οικοδομούνται και τοποθετούνται ένα-ένα τα χαρακτηριστικά που αναφέραμε παραπάνω και τα οποία οδηγούν στο τελικό επιτυχημένο αποτέλεσμα, που είναι βέβαια η απόκτηση κερδοφόρου eshop.
Ως έμποροι και επιχειρηματίες αντιλαμβάνεστε ότι η απόκτηση αποδοτικού e-shop:

⦁ σας ωθεί στο κέντρο της εμπορικής δραστηριότητας,
⦁ συμμετέχετε στην αγορά με νέο τρόπο,
⦁ σας επιτρέπει να προσεγγίσετε νέους πελάτες και περιοχές,
⦁ αναβαθμίζει την επιχείρηση σας και εδραιώνει τις προοπτικές της,
⦁ σας αφήνει πολύ περισσότερα κέρδη.

Στην Webed έχουμε την επιστημονική επάρκεια και την συγκεκριμένη γνώση για να κατασκευάσουμε και για εσάς eshop που πουλάει.! Επικοινωνήστε άμεσσα μαζί μας!

Μοιραστείτε το!

Αν θέλετε και εσείς να δημιουργήσετε την δική σας online επιχείρηση με σίγουρα αποτελέσματα, Design και ισχυρό Marketing καλέστε μας στο:

+30 216 070 2930 Αρτέμιδος 1, Γλυφάδα

Ή μέσω email: info@webed.gr

Πηγή: Webed.gr