Πως να δώσεις ζωή στην επιχείρησή σου μέσω του Instagram;

Πως να δώσεις ζωή στην επιχείρησή σου μέσω του Instagram;

Πως να δώσεις ζωή στην επιχείρησή σου μέσω του Instagram;

Το Instagram είναι ίσος το πιο διαδεδομένο μέσω κοινωνικής δικτύωσης στις μέρες μας που μπορέι ανεπιφύλακτα να δώση ζωή στην επιχείρηση σας. Αυτή τη στιγμή μετράει πάνω από 1,2 δισεκατομμύρια χρήστες ανά τον κόσμο καθώς και 95 εκατομμύρια φωτογραφίες και βίντεο και περίπου 4,2 δισεκατομμύρια αναρτήσεις ανά έτος.

Είναι το μέσο που επιλέγει περισσότερο το νεότερο κοινό με ηλικίες από 18-40 ετών αλλά και το μεγαλύτερο σε ηλικία κοινό της τάξεως των 40-65+ όπου και εκείνο με την σειρά του αναζητά άλλα θέματα και περιεχόμενα όπως για παράδειγμα ένδυση, διασκέδαση κλπ. Επίσης, είναι πολύ σημαντικό σε αυτό το σημείο να τονίσουμε πως στο Instagram η ενεργητικότητα των χρηστών στις νεότερες ηλικίες είναι κατά 58 φορές μεγαλύτερη από του Facebook.

Πως αξιοποιούμε το Instagram ευνοϊκά προς την επιχείρησή μας.

Μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης σαν το Instagram μας δίνει πολλές ευκαιρίες τόσο σε προσωπικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο επιχείρησης την δυνατότητα να γίνουμε γνωστή για την δουλειά μα και για το περιεχόμενό μας μέσω των αναρτήσεων – post ή των ιστοριών – story όπου και αυτά χωρίζονται σε δύο κατηγορίες, διαφημιζόμενες αναρτήσεις και μη.

Βήματα προς την δόξα και την κατάκτηση των social media!

Ας τα πάρουμε λοιπόν με την σειρά δημιουργώντας έτσι ένα πολύ καλό επαγγελματικό προφίλ με ενδιαφέρων περιεχόμενο για τους χρήστες. Ο τελικός στόχος είναι η εμφάνιση της επιχείρησής μας στον διαδικτυακό κόσμο καθώς και οι οικονομικές απολαβές που θα μας προσφέρουν οι οικονομικές απολαβές.

1.Φτιάξε το Instagram Account σου

Είναι πολύ απλό και εύκολο να δημιουργήσεις ένα Instagram Account. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι λήψη της εφαρμογής, να προσθέσεις τα στοιχεία σου όπως user name, email, password και αυτό ήταν όλο.

Μόλις εγκαταστήσεις το Instagram στο κινητό ή tablet ή υπολογιστή σου και ολοκληρώσεις με την εφαρμογή σου στην πλατφόρμα σειρά έχει να κάνεις το προφίλ σου επαγγελματικό. Πηγαίνοντας στις ρυθμίσεις θα βρεις μία επιλογή Switch to Business Account. Το επιλέγεις και καταχωρείς στην πλατφόρμα τα στοιχεία της επιχείρησής σου όπως το όνομα της επιχείρησης, την διεύθυνση, τα τηλέφωνα επικοινωνίας και άλλα.

2. Τα Post που πρέπει να κάνεις στο προφίλ σου

Μόλις ολοκληρώσεις με τα στοιχεία σου, την εικόνα προφίλ καθώς και to bio σας σειρά έχει το post ή αλλιώς η ανάρτηση. Πριν ξεκινήσουμε να δημιουργούμε το δικό μας περιεχόμενο. Πρέπει να λάβουμε υπόψιν μας πως έχουμε διάφορες μορφές αναρτήσεων. Η κάθε ανάρτηση έχει και το δικό της μέγεθος. Για παράδειγμα, άλλο μέγεθος έχει ένα Instagram Post και άλλο ένα Instagram Story.

Έτσι γνωρίζοντας για τα μεγέθη και ορίζοντας σωστά τις αναρτήσεις μας βοηθάμε να παραμείνει περισσότερο χρόνο στο περιεχόμενό μας. Είναι πολύ σημαντικός ο χρόνος παραμονής!

Καθόρισε τους στόχους που έχεις για την επιχείρησή σου

Είναι πολύ σημαντικό να έχεις δημιουργήσει κάποια στρατηγική για τα social media ώστε να γίνει ένα πολλή δυνατό digital marketing καθώς και να ξεκινήσει το προϊόν ή η υπηρεσία σου να ξεκινήσει να πουλάει.

Ας ξεκινήσουμε με ένα πολύ απλό στόχο που είναι να αυξήσουμε τους flowers μας. Για να γίνει αυτό χρειάζονται πολλά όπως ομοιομορφία στις αναρτήσεις σας και συγκεκριμένα να υπάρχει το ίδιο ή παρόμοιο στυλ στις φωτογραφίες και στα βίντεο σας. Επίσης, χρειάζεται οι αναρτήσεις σας να είναι σταθερές χρονικά πράγμα που χρειάζεται χρόνο και αφοσίωση. Πρέπει να γνωρίζεται πολύ καλά από hastags καθώς και πως χρησιμοποιούνται.

Γνωρίζοντας λοιπόν τα παραπάνω, περνάμε στο επόμενο στάδιο μιας και κατά πάσα πιθανότητα το προφίλ μας μπορεί να έχει κολλήσει. Το βήμα αυτό λέγετε διαφήμιση. Όταν το επαγγελματικό μας προφίλ φτάσει σε ένα πολύ καλό σημείο χρειάζεται το κομμάτι της διαφήμισης ώστε να ανέβει ακόμη περισσότερο καθώς και να αναγνωριστεί από πολλούς χρήστες.

Influencers και τρόποι διαφήμισης της επιχείρησης

Όπως είπαμε και παραπάνω, η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική αλλά μια καμπάνια μας τι θα την κάνει ξεχωριστή; Μια ευφάνταστη διαφήμιση. Αυτό γίνεται με πολλούς τρόπους. Ένας πολύ σημαντικός είναι μέσω ενός Influencer παρουσιάζοντας το προϊόν ή την υπηρεσία σας με πρωτότυπο τρόπο σε μορφή φωτογραφίας ή βίντεο. Ένας άλλος τρόπος είναι μέσω διαφημίσεων σε μορφή post ή story όπου γι’ αυτό θα μιλήσουμε παρακάτω.

Πως βοηθάει αποτελεσματικά η webed.gr στο digital Marketing μιας επιχείρησης

Η Webed.gr είναι μια διαφημιστική εταιρία η οποία δραστηριοποιείτε πάνω από 10 έτη στο web development, design and digital marketing και έχοντας πολλές συνεργασίες στον χώρο είναι εδώ για να σας δώσει την λύση. Όπως είπαμε και παραπάνω ένας άλλος τρόπος διαφήμισης είναι μέσο post και story. Σε αυτό το κομμάτι μπορούμε να σας βοηθήσουμε καθώς και να έχετε διαρκή ενημέρωση για την πορεία της επιχείρησής σας στα social media. Αφήστε την διαδικτυακή σας εικόνα σε εμάς και δείτε την επιχείρησή σας να ανεβαίνει άμεσα!