Web Design

Web Design

Το graphic design ,ο γραφικός σχεδιασμός ,είναι η οπτική παρουσίαση και η οπτική οργάνωση μιας πληροφορίας και ενός μηνύματος. Ο σχεδιαστής συνδυάζει την γραφιστική τέχνη, με το χρώμα και τα σχήματα, με την ψυχολογία , την τυπογραφία , την φωτογραφία, με τελικό στόχο την ενίσχυση ενός μηνύματος, την μεταφορά και την μετάδοσή του.

Ο γραφικός σχεδιασμός είναι πολύ σημαντικός διότι:

  • δίνει οπτική οντότητα σε ένα αντικείμενο,
  • βοηθά στην μετάδοση μιας ιδέας και ενός μηνύματος,
  • βοηθά στην πώληση ενός αγαθού.

Ο γραφικός σχεδιασμός (graphic design) έχει μεταφερθεί και χρησιμοποιείται πλήρως και παντού και στους ιστοτόπους και στα ηλεκτρονικά μέσα επικοινωνίας, έχει μετατραπεί σχεδιασμό ιστοσελίδων ( web design )και έχει πάρει νέα μορφή με την χρήση σύγχρονων και πολύπλοκων σχεδιαστικών προγραμμάτων και μεθόδων.

Γιατί το web design είναι πολύ σημαντικό στη επιτυχία ενός δικτυακού τόπου.

1. Το web design είναι πολύ σημαντικό για την επιτυχία ενός δικτυακού τόπου γιατί όχι μόνο πρέπει να μεταδώσει με σωστό, ελκυστικό και ενδιαφέροντα τρόπο την πληροφορία στο κοινό,

αλλά αυτή η πληροφορία πρέπει να μετατραπεί σε εμπορική πράξη,( αγορά προϊόντος) η οποία καθορίζει τα έσοδα του δικτυακού τόπου και επομένως την κερδοφορία και την επιβίωση του.

2. Επιπλέον ο επιτυχημένος σχεδιασμός ιστοσελίδων οδηγεί σε αύξηση εγγραφών για λήψη διαφημιστικών newsletters, με αποτέλεσμα την μελλοντική αύξηση πωλήσεων

3. Οδηγεί και σε αύξηση λήψης email ενδιαφέροντος από επισκέπτες  προς την εταιρεία, πάλι με αποτέλεσμα την μελλοντική αύξηση πωλήσεων

4. Τελευταίο σημαντικότατο, η Google περιλαμβάνει την εμπειρία που αποκομίζει από τον σχεδιασμό και την χρήση του ιστοτόπου ο τελικός χρήστης ( user experience UX), στα κριτήρια κατάταξης της ιστοσελίδας στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης και κατάταξης.

Τι προσφέρει ο επιτυχημενος σχεδιασμός ιστοσελίδας

Η θετική επίδραση που έχει ο επαγγελματικός σχεδιασμός μιας ιστοσελίδας στην επιτυχία μιας εταιρείας είναι κομβικής σημασίας. Ένας αποτελεσματικός σχεδιασμός website αποφέρει

α) Έντονη οπτική εντύπωση

Κύριος στόχος μας είναι ο επισκέπτης του website να εντυπωσιαστεί και να περιηγηθεί μέσα σε αυτό. Αν θα το κάνει ή θα εγκαταλείψει αμέσως ,εξαρτάται από την πρώτη εντύπωση που θα αποκομίσει , από την ελκυστική παρουσίαση και λειτουργική οργάνωση της πληροφορίας που έχει κάνει ο graphic designer.

Πολύ σημαντικό ειναι το site να μην είναι βαρετό, ούτε επιθετικό, με σωστή χρήση των χρωμάτων, με τον απαραίτητο κενό χώρο, ώστε να δινει επιπρόσθετο κύρος στην εταιρεία, και να ανεβάζει περισσότερο την αξία και των προϊόντων και της  φίρμας.

β) Αύξηση της δυνατότητας μάθησης και πληροφόρισης.

Ο σκοπός του σχεδιασμού στοσελίδων είναι η ενίσχυση και η ενδυνάμωση του μηνήματος. Όταν η μετάδοση του μηνύματος είναι οργανωμένη με απλό καί συνεκτικό τρόπο, ο οποιος καθορίζει και διαπερνά όλον τον ιστότοπο, ο πελάτης μαθαίνει εύκολα και αντιλαμβάνεται και ξεχωρίζει ποιός είναι ο στόχος και το μηνυμα της εταιρείας.

γ) Ισχυροποίηση της αναγνωρισιμότητας

Η σχεδιαστική συνοχή μεταξύ της εταιρείας, του σκοπού και της εμφάνισης του website προσδίδει κύρος και δημιουργει εμπιστοσύνη απο το κοινο προς την φίρμα.

Το κοινό αντιλαμβάνεται αμέσως με τι ασχολείται η εταιρεία, πως λειτουργεί, ποιές αξίες ακολουθεί και ποιά πολιτική εφαρμόζει.

δ)Ενισχυμένη εμπειρία χρήστη( user experience UX)

Ο σχεδιασμός που  εξυπηρετεί την μετάδοση του μνήματος και την εύκολη πλοήγηση του χρήστη, συμβάλει στην άνετη πλοήγηση του πελάτη , αυξάνει την ικανοποίηση του, δημιουργεί αισθήματα οικειότητας και θετικής κρίσης για την εταιρεία και αυξάνει την αφοσίωση του σε αυτή.

ε) Ευκολότερη στόχευση κοινού.

O σχεδιασμός website με τα κατάλληλα εκφραστικά μέσα και εργαλεία και με την βοήθεια των χρωμάτων και της φόρμας, μπορεί να στοχεύσει στο κοινό που θέλει να πωλήσει η εταιρεία, να το πρσεγγίσει, να το συγκινήσει, να το παρακινήσει και εν τέλει να το κινητοποιήσει πρός όφελος της.

στ) Μεγαλύτερα επίπεδα διάδρασης και αντίδρασης.

Ο επισκέπτης είναι ευχαριστημένος με ό, τι απολαμβάνει και προχωρά πιο γρήγορα σε διάδραση, ή αγοράζει κάτι, ή σχολιάζει ή αναμεταδίδει και πάντως δεν φεύγει αδιάφορος και ανικανοποίητος.

η) Μεγάλα επίπεδα μετατροπής (concersion rate)

Η ευχάριστη διάθεση που δημιουργείται στον χρήστη από την περιήγηση, η ικανοποίηση από ό,τι είδε και ανακάλυψε, είναι εύλογο να μετατραπεί (conversion) σε αγορά εκ μέρους του επισκέπτη, πράγμα που είναι και το τελικό ζητούμενο .

Αποτελεσματική σχεδίαση ιστοσελίδας

Για ελκυστική , όμορφη και αποτελεσματική ιστοσλίδα, πρώτον και θεμελιώδες ,σχεδιάζουμε website με αυξημένη εμπειρία χρήστη, (UX) και χρησιμοποιούμε για τον σκοπό αυτό
• σημεία διάδρασης,
• call to action
• παρεμβατικές παρενθετικές διαφημίσεις (intrusive interstitials)
• σωστή οργάνωση του περιεχομένου
• εύκολη περιήγηση
• αυξημένη πρόσβαση στο περιεχόμενο
• και συνεκτικό τρόπο παρουσίασης της πληροφορίας σε όλο το website

Επιλέον στοιχεία web design

1. Χρησιμοποιούμε τα χρώματα με σωστή μείξη και αναλογία.

Εφαρμόζουμε χρωματικούς συνδυασμούς

  • που ταιριάζουν στο κοινό που απευθυνόμαστε,
  • που δημιουργούν θετικά συναισθήματα,
  • που το κάνουν να νιώθει οικειότητα και προσέγγιση με την φίρμα,
  • που το ωθούν σε αγοραστική ενέργεια.

2. Οργανώνουμε την παρουσίαση όλου του υλικού με απλό και εύχρηστο τρόπο χωρίς πολυπλοκότητες.

3. Προσθέτουμε λίγες επιλογές αναζήτησης.

4. Χρησιμοποιούμε τα έντονα χρώματα μόνο σε σημεία προτροπής.

5. Υιοθετούμαι την ενδεδειγμένη γραμματοσειρά που ταιριάζει αισθητικά με τον σχεδιασμό και το γενικότερο στυλ και το κοινο που απευθυνόμαστε.

6. Οργανώνουμε την παρουσίαση της πληροφορίας με σχήμα ανεστραμμένης πυραμίδας, οι σπουδαίες πληροφορίες στην αρχή και προς τα κάτω οι λιγότερο σημαντικές.

7. Σε κάθε σελίδα περιλαμβάνουμε τα απαραίτητα δεδομένα και τοποθετούμε σε εμφανές σημείο όλα τα στοιχεία επικοινωνίας.

8. Χρησιμοιοιούμε πολύ καλής ποιότητας επαγγελματικές φωτογραφίες.

Ποιά είναι η διαφορά μεταξύ του graphic design και wed design.

O web designer σχηματοποιεί και συμπεριλαμβάνει σε ένα website όλα τα στοιχεία παρουσίας μιας εταιρείας, το λογότυπο, τα χρώματα, τα σήματα, τα κείμενα, τις μεγάλες αρχικές εικόνες, τις εικόνες των προϊόντων και όλα τα άλλα σχεδιαστικά στοιχεία που εξυπηρετούν τον σκοπό της εταιρείας δηλαδήτην παρουσίαση δραστηριοτήτων ή πώληση αγαθών ή ενημέρωση και:

• μεταδίδουν ένα ξεκάθαρο μήνυμα
• προτείνουν προϊόντα, λύσεις και ιδέες στους επισκέπτες
• ενισχύουν και ενδυναμώνουν την δύναμη του ονόματος της φίρμας
• παρακινούν τον επισκέπτη σε διάδραση,
• και τελικά μετατρέπουν την λήψη της πληροφορίας σε αγοραστική πράξη.
Το wed design, είναι συνεχώς μεταβαλλόμενο και προσαρμοζόμενο στην μόδα, και στην τεχνολογία.
Από την άλλη πλευρά ο παραδοσιακός γραφικός σχεδιασμός, είναι πιο στατικός, δεν αλλάζει ποτέ αφού φτιαχτεί και κυρίως δεν έχει στοιχεία διάδρασης και αλληλοεπίδρασης με το κοινό.

Εμείς στην Webed χρησιμοποιούμε με επιτυχία τον σχεδιασμό ιστοσελίδων,wed design, για να οδηγήσουμε τους επισκέπτες στον ιστότοπο σας και να μετατραπούν σε αγοραστές και αφοσιωμένους πελάτες.

1. Σε τι βοηθάει ο graphic designer κατά την δημιουργία του ιστοτόπου;

Ο ταλαντούχος και εμπνευσμένος γραφίστας για ιστοτόπους σας βοηθάει να μην χάσετε την πρώτη και μοναδική ευκαιρεία προσέλκυσης του πελάτη!
To 90% των επισκεπτών εγκαταλείπουν αμέσως έναν ιστότοπο αν δεν ικανοποιηθούν με την εμφάνισή του.
Οπότε, ο εμπνευσμένος γραφικός σχεδιαστής ενός ιστοτόπου συνθέτει τους χρωματικός συνδυασμούς και την λειτουργική παρουσίαση της πληροφορίας σε μια ολοκληρωμένη και εντυπωσιακή παρουσίαση.

2. Πως ξεκινά η διαδικασία σχεδιασμού λογότυπου για την επιχείρησή μου;

Ξεκινάει πάντα με μια συνομιλία με τον πελάτη και επιδιώκουμε να μάθουμε για τον τομέα δραστηριότητας του, σε ποιό κοινό απευθύνεται και αν προτιμά κάποια χρώματα ή σχήματα ή εικόνες. Πολύ χρήσιμη είναι και η πληροφορία αν έχει ο ίδιος σκεφτεί τι μπορεί να αντιπροσωπεύσει την φίρμα του.

3. Πως προχωρά η διαδικασία σχεδιασμού logo;

Παρουσιάζουμε 3-5 διαφορετικές ιδέες σε προσχέδιο και
και είτε γίνεται άμεσση επιλογή και ακολουθεί η τελειοποίηση, είτε γίνεται μεν επιλογή αλλά χρειάζονται επιπλέον παρεμβάσεις οπότε επανασχεδιάζουμε και επανερχόμαστε μέχρι τελικής έγκρισης.

4. Γιατί χρειάζομαι έναν web disegner αφού υπάρχουν έτοιμα σήματα;

Οι ειδικευμένοι και ταλαντούχοι web designers που
απασχολούνται σε εμάς μπορούν και μετατρέπουν το μήνυμα προς τον πελάτη σε εικόνα και το μεταδίδουν στο κοινό με τόπο εύκολο και εύληπτο, που προκαλεί επιθυμητά συναισθήματα και τον φέρνει κοντά στην επιχείρηση.
Ένα τέτοιο εμπορικό λογότυπο, δεν μπορεί να είναι επιλεγμένο < από τον σωρό> αλλά θα είναι μια μοναδική και πρωτότυπη σύνθεση που θα εκφράζει την δική σας εταιρική φιλοσοφία και όραμα.!

5. Το εμπορικό σήμα μου θα προέρχεται απο έτοιμα clipart με κάποια προσαρμογή;

Όχι, θα είναι εντελώς πρωτότυπη έμπνευση ,σύλληψη και σχεδιασμός.

6. Με ποιον τρόπο μου παραδίδεται το λογότυπο;

Για αρχεία vectors θα είναι σε .AI, .EPS, .PDF και .JPG f. Για αρχεία rasters, θα ειναι σε .JPG, .PNG και PDF

7. Θα μπορώ να χρησιμοποιήσω το λογότυπο με οποιδήποτε τρόπο;

Ναι θα μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε είτε σε έντυπη είτε σε ηλεκτρονική μορφή.

8. Σε ποιόν ανήκει το logo που θα σχεδιάσετε;

Ο πελάτης έχει την απόλυτη ιδιοκτησία και απεριόριστη χρήση του τελικού παραδιδόμενου εμπορικού Logo.

9. Θα μπορώ να επεξεργαστώ η να αλλάξω αργότερα μόνος μου το σήμα;

Για να κάνετε αυτή την εργασία πρέπει να έχετε ειδικευμένα γραφιστικά προγράματα όπως Quark, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Adobe InDesign, Dreamweaver and Flash.