ΣΥΧΝΑ ΛΑΘΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΤΟ 2023

ΣΥΧΝΑ ΛΑΘΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΤΟ 2023

ΣΥΧΝΑ ΛΑΘΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΤΟ 2023

Η κατασκευή ιστοσελίδας είναι μια διαδικασία που ακολουθούν όλες οι επιχειρήσεις που επιθυμούν να έχουν ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο. Πρόκειται για τη βιτρίνα που αντικατοπτρίζει την επιχείρησή σας και βοηθά τους επισκέπτες σας να γίνουν πελάτες.

Ωστόσο, η κατασκευή ιστοσελίδας κρύβει κάποιες παγίδες και μπορεί εύκολα να οδηγήσει σε λάθη, παρά τη γνώση που έχετε για την επιχείρηση και τις ανάγκες της. Ας δούμε λοιπόν τα πιο συχνά λάθη που συμβαίνουν κατά την κατασκευή ιστοσελίδων και πώς μπορείτε να τα αποφύγετε:

1. Έλλειψη CTA κουμπιών

Ένα συχνό λάθος που συναντάται, κυρίως σε μικρότερες επιχειρήσεις, είναι η έλλειψη κουμπιών παρότρυνσης (CTA buttons). Τα CTA buttons είναι κουμπιά που προτρέπουν τους χρήστες να πράξουν κάποια συγκεκριμένη ενέργεια, παρέχοντας απλές και ξεκάθαρες οδηγίες.

Παραδείγματα CTA είναι “Αγόρασε τώρα”, “Κάνε εγγραφή” και “Κλείσε ραντεβού”. Επιλέξτε τις φράσεις που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες και τις επιθυμίες των επισκεπτών σας.

2. Αργή φόρτωση της ιστοσελίδας και κακό SEO

Είναι απαραίτητο να βελτιστοποιήσετε την ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας σας, καθώς αυτό επηρεάζει την εμπειρία των χρηστών καθώς και την ευκολία χρήσης της ιστοσελίδας σας. Επιπλέον, η αργή φόρτωση επηρεάζει την κατάταξη της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης.

 Όσο πιο γρήγορη φόρτωση έχει μία ιστοσελίδα, τόσο καλύτερη “βαθμολογία” παίρνει από την Google και τόσο πιο ψηλά βρίσκεται στις μηχανές αναζήτησης.  Μπορείτε να ελέγξετε την ταχύτητα της ιστοσελίδας σας δωρεάν και να προβείτε σε βελτιώσεις αν χρειάζεται.

3. Δεν υπάρχει responsive σχεδιασμός ιστοσελίδας

Σύμφωνα με μια έρευνα που διεξήχθη από την Ελληνική Στατιστική Αρχή, το 83,4% των Ελλήνων χρησιμοποιεί φορητές συσκευές για να συνδεθεί στο διαδίκτυο. Αυτό σημαίνει ότι εάν η ιστοσελίδα σας δεν έχει responsive σχεδιασμό, τότε θα απογοητεύσετε έναν μέγαλο αριθμό επισκεπτών σας.

Επίσης, πρέπει να γνωρίζετε πως ο resposive σχεδιασμός της ιστοσελίδας σας είναι απαραίτητος όχι μόνο για την ικανοποίηση των χρηστών, αλλά και για να βελτιώσετε την κατάταξή σας στις αναζητήσεις της Google. Τι είναι όμως ακριβώς ο responsive σχεδιασμός ιστοσελίδας;

Στην ουσία, πρόκειται για έναν τρόπο κατασκευής της ιστοσελίδας σας που την καθιστά ευέλικτη και λειτουργική τόσο σε υπολογιστές όσο και σε φορητές συσκευές. Επιλέγοντας να κατασκευάσετε μια “φιλική προς τα κινητά” σελίδα, βελτιώνετε την εμπειρία των χρηστών και την ικανότητά τους να ενημερωθούν για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, αφού μπορούν να το κάνουν άνετα από τα κινητά τους τηλέφωνα ή τα tablet τους. Επιπλέον, η ευαισθησία σας στις ανάγκες των χρηστών θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε ακόμη περισσότερους επισκέπτες, προσφέροντάς τους μια ευχάριστη και ομαλή περιήγηση στην ιστοσελίδα σας.

4. Η ταυτότητας επιχείρησης είναι ελλιπής στον σχεδιασμό ιστοσελίδας

Αυτό που συχνά παραβλέπεται στην κατασκευή ιστοσελίδας είναι το περιεχομένο. Η κατασκευή μιας ιστοσελίδας δεν αφορά απλά την τεχνική πλευρά της, αλλά και το περιεχόμενο που παρουσιάζει.

Ο επισκέπτης της ιστοσελίδας σας πρέπει να μπορεί να κατανοήσει ποιο είναι το προφίλ σας και γιατί πρέπει να σας προτιμήσει. Επίσης, σημαντικό είναι να μην επικεντρώνεστε αποκλειστικά σε εσάς και τα προϊόντα σας, αλλά να τονίζετε το πώς μπορούν να επωφεληθούν οι επισκέπτες από εσάς.

5.Δεν υπάρχει οπτική ιεραρχία και SEO

Όταν ένας χρήστης επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας για πρώτη φορά πρέπει να καταλάβει με μια ματιά τι κάνει το κάθε κουμπί. Η πλοήγηση πρέπει να είναι φυσική και να μην του δημιουργείται ποτέ το αίσθημα πως είναι χαμένος.

Σε αυτό συμβάλλει αποφασιστικά η σωστή οπτική ιεραρχία της ιστοσελίδας σας. Για παράδειγμα, οι κατηγορίες περιήγησης, το logo σας και τα στοιχεία επικοινωνίας σας πρέπει να είναι εμφανή.

Ένας άλλος παράγοντας είναι το SEO, που αφορά την κατανόηση της ιστοσελίδας τόσο από τον επισκέπτη όσο και από την Google. Χρειάζεστε σαφή κείμενα που να καθοδηγούν τον επισκέπτη, αλλά και πιο εκτενή κείμενα που ενημερώνουν την Google για την ταυτότητα, το κοινό και τα προϊόντα/ υπηρεσίες σας.

6.Δεν υπάρχει Favicon ιστοσελίδας

Το “favicon” είναι μια μικρή εικόνα που εμφανίζεται δίπλα στο όνομα της ιστοσελίδας σας στην καρτέλα του προγράμματος περιήγησης που χρησιμοποιεί ο χρήστης. Είναι ένα σημαντικό στοιχείο του ταυτότητας της ιστοσελίδας/ επιχείρησης σας.

Όταν οι χρήστες ανοίγουν πολλές καρτέλες στον browser τους, μπορεί να τις ξεχνούν ανοιχτές και να μην μπορούν να θυμηθούν ποια ιστοσελίδα αντιστοιχεί σε κάθε καρτέλα. Αυτό μπορεί να οδηγήσει στο να κλείσουν την ιστοσελίδα σας χωρίς να την επισκεφτούν.

Γιατί να επιλέξετε την Webed για την κατασκευή της ιστοσελίδας σας το 2023

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να προβείτε στην κατασκευή ιστοσελίδας για την επιχείρησή σας και ο σημαντικότερος είναι ότι το απαιτεί η εποχή μας. Με τόσες δυνατότητες εξέλιξης μέσω αυτής, είναι κρίμα να χάνετε ευκαιρίες και πελάτες.

Στη Webed διαθέτουμε τη γνώση, την εμπειρία και την εξειδίκευση για να σάς προτείνουμε ολοκληρωμένες προτάσεις κατασκευής ιστοσελίδας, προσαρμοσμένες στις ανάγκες και τις επιθυμίες σας ώστε να φτάσετε την επιχείρησή σας εκεί ακριβώς που θέλετε, αποφεύγοντας τα λάθη που κάνουν οι περισσότερες επιχειρήσεις.

Οι γνώσεις μας σε SEO και κατασκευή – σχεδιασμό ιστοσελίδων μάς δίνει τη δυνατότητα να σας προσφέρουμε πιο ευρείς λύσεις σε θέματα ιστοσελίδας, περιεχομένου, δομής και προσέλκυσης πελατών. Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας στο 21 6070 2930 ή βρείτε μας στην Αρτέμιδος 1, Γλυφάδα για να επιτύχουμε κάθε σας επιχειρηματικό στόχο!