Content

Δημιουργία περιεχομένου

Content ή Δημιουργία Περιεχομένου ιστοσελίδας αποκαλείται ό,τι αναγράφεται μέσα στον ιστότοπο και το χρησιμοποιεί ο χρήστης σαν μέρος της διαδικτυακής εμπειρίας και περιλαμβάνει περιγραφές προϊόντων, συχνές ερωτήσεις, κείμενα, άρθρα, οδηγίες, εικόνες, βίντεο.

Ποιες είναι οι ιδιότητες του content

Το internet content πρέπει να έχει πολλά και βασικά χαρακτηριστικά για να αξιολογηθεί ο ιστότοπός σας χρήσιμος και αξιόπιστος:

  • τα κείμενα να είναι πρωτότυπα, και όχι αντιγραφή
  • γραμμένα για την συγκεκριμένη εταιρεία, για συγκεκριμένο σκοπό και συγκεκριμένο κοινό
  • σωστά μορφοποιημένα ,οπτικοποιημένα και βελτιστοποιημένα
  • χρήσιμα για τους χρήστες
  • πληροφοριακά, με νούμερα και μελέτες
  • πειστικά, με επιχειρήματα και τεκμηρίωση
  • προσβάσιμα, να τα βρίσκει κάποιος εύκολα
  • φιλικά γραμμένα με απλό ύφος και συναρπαστικά και να ωθούν τον χρήστη όχι μόνο να τα διαβάσει αλλά και να αλληλεπιδράσει

Πρέπει τα κείμενα να ικανοποιούν το κριτήριο της Google: EAT,
E-A-T means Expertise, Authoritativeness and Trustworthiness,
δηλαδή Ειδίκευση – Αυθεντία – Αξιοπιστία. Η Google απαιτεί τα κείμενα σε ένα δικτυακό τόπο να είναι τέτοιας γραφής και ποιότητας ώστε να εκφράζουν και να αποδίδουν στο χρήστη τα τρία παραπάνω ποιοτικά χαρακτηριστικά.

Δημιουργία περιεχομένου ιστοσελίδας & κειμενογράφηση seo

Ποιές υπηρεσίες προσφέρει η Webed στο content writing

Στην Webed μπορούμε να δημιουργήσουμε πρωτογενή κείμενα για τους παρακάτω τομείς.

1. Κειμενογραφία SEO

Ένα από τα βασικά εργαλεία του SEO ιστοσελίδων είναι η κειμενογραφία, η συγγραφή ποιοτικών και πρωτότυπων κειμένων που περιλαμβάνουν σε καίρια σημεία τις επιλεγμένες για το SEO λέξεις-κλειδιά.
Τα κείμενα που θα γραφούν για το site SEO και το e-shop SEO
δημοσιεύονται σε ειδικό χώρο, στο εταιρικό Blog, και για αυτό αποκαλούνται και κείμενα για Blog.Τα κείμενα για το blog είναι δύο ειδων:

  • Μεγάλες δημοσιεύσεις για το blog, Long-Form Blog Posts, που είναι κείμενα από 1500-3000 λέξεις, βασικά κείμενα που αποκαλούνται κείμενα-κορμοί, περιέχουν πολλές λέξεις-κλειδιά που αφορούν όλες τις εργασίες της εταιρείας, πραγματεύονται γενικά θέματα σχετικά με την εταιρία, και σε αυτά συνδέονται εσωτερικά μερικά σημεία του ιστοτόπου.
  • Μικρές δημοσιεύσεις, Short-Form Blog Posts ,είναι κείμενα από 700-1500 λέξεις και πραγματεύονται συγκεκριμένο θέμα που αφορά την εταιρεία, περιέχουν τις σχετικές λέξεις-κλειδιά και συνδέονται εσωτερικά με ένα σημείο του ιστοτόπου.

Το περιεχόμενο για blog πρέπει να έχει:

⦁ Πρωτοτυπία και μοναδικότητα, να έχει καινούργιες ιδέες και όχι αντιγραφή
⦁ Δυνατούς τίτλους ,υπότιτλους και παραγράφους
⦁ Οπτικό περιεχόμενο (εικόνες, video) και σημεία διαμοιρασμού και αλληλοεπίδρασης.

2. Digital Copywriting

Η δημιουργία περιεχομένου για την ψηφιακή διαφήμιση,το digital copywriting δεν είναι απλή υπόθεση.Το διαφημιστικό κείμενο πρέπει να:

  • Μεταδίδει ένα πειστικό και δυνατό μήνυμα σε στοχευμένο κοινό
  • Προσαρμόζεται σε μέγεθος με το διαθέσιμο μέσο
  • Είναι αναγκαίο να εστιάσει σε δυνατές και < πιασιάρικες>,(catchy words) λέξεις
  • Κατάλληλα επιλεγμένες ώστε να προωθείται ψηλά η διαφήμιση από τις μηχανές αναζήτησης
  • Είναι θεμελιώδες να προκαλεί ενδιαφέρον και να ωθεί τον επισκέπτη σε αγορά.

 

3. Διαχείριση και Δημιουργία Περιεχομένου στα Social Media

Αναλαμβάνουμε την διαχείριση στα social media της εταιρείας σας.

  • Δημοσιεύουμε συχνά ενημερώσεις για τις δραστηριότητές σας
  • Δημιουργούμε εντυπωσιακά banners για να υποστηρίξουμε μια προωθητική ενέργεια.
  • Είμαστε σε θέση να εφαρμόσουμε δράσεις και να οργανώσουμε εκδηλώσεις που προσελκύουν το κοινό να αλληλεπιδράσει
    και να συμμετάσχει( interaction and engagement in social media)
    γεγονός με πολύ θετικά αποτελέσματα στην φήμη και την επισκεψιμότητα όπως διενέργεια διαγωνισμών,οργάνωση ψηφοφοριών κ.α

4. Content για πωλήσεις

Η δημιουργία περιεχομένου για πωλήσεις είναι αυτό που χρειάζεται κάθε εταιρεία σε καθημερινή σχεδόν βάση. Στο content για πωλήσεις έχουμε την δυνατότητα να δημιουργήσουμε κείμενα για αύξηση πωλήσεων με ειδική και πρωτότυπη φόρμα γραφής όπως είναι:

  • Κείμενα – επεξηγηματικά ,αρχίζουν με την φράση< Πως να..> π.χ
  • Μύθοι και αλήθειες που αναφέρονται και αναλύουν συγκεκριμένο προϊόν.
  • Συγκρίσεις, θετικά- αρνητικά, κείμενα για πωλήσεις που στοχεύουν να ενημερώσουν το κοινό για τα θετικά συγκεκριμένου αγαθού.
  • Check list ,content for sales, που οδηγούν σε αγορά συγκεκριμένης ομάδας προϊόντων.
  • Κείμενα για δημιουργία αναγνωσμότητας, content lead generation. Γράφουμε κείμενα που φέρνουν απλά αναγνώστες στην σελίδα μας και επισκέπτες που θα μας γνωρίσουν και μπορεί να γίνουν μελλοντικοί πελάτες

5. Κείμενα για eshop

Τα κείμενα για e-shop έχουν το χαρακτηριστικό ότι πρέπει να είναι σύντομα, με συμπυκνωμένες τις αναγκαίες πληροφορίες .Πρέπει να είναι γραμμένα με την μέθοδο A.I.D.A και επιπλέον να περιέχουν τρία βασικά σημεία:

⦁ την αίσθηση της αγοράς-ευκαιρίας
⦁ την αίσθηση του επείγοντος
⦁ την προτροπή για δράση ( call to action)

6. Κείμενα για website

Αυτά αφορούν την συγγραφή κειμένων για:

⦁ σελίδα πρώτης επίσκεψης σε διαφήμιση,(landing page)
⦁ σελίδα προϊόντος, product page,
⦁ σελίδα σχολίων, testimonial page
⦁ σελίδα συχνών ερωτήσεων, FAQ,
⦁ σελίδα newsletter page,
⦁ σελίδα για αποστολή email.

Δημιουργία περιεχομένου social media

Γιατί είναι απαραίτητο το περιεχόμενο για ιστοσελίδες

Το περιεχόμενο για ιστοσελίδες είναι ο λόγος ύπαρξης ενός site/eshop και το web based content είναι η βάση με την οποία επικοινωνείτε – αλληλεπιδράτε, διαφημίζεστε, πουλάτε και κερδίζετε.
Το βασικό χαρακτηριστικό του περιεχομένου είναι ότι επιτελεί τις λειτουργίες:

⦁ της πώλησης
⦁ της πληροφόρησης
⦁ της ειδίκευσης
⦁ της συμβουλής
⦁ και της διασκέδασης.

Το περιεχόμενο (content) είναι αυτό που σε μια εταιρεία:

⦁ αυξάνει την αναγνωρισιμότητα της
⦁ την βοηθά να αποκτά νέους πελάτες , να διατηρεί τους παλιούς
⦁ δίνει κύρος και αξιοπιστία στα μάτια των επισκεπτών της
⦁ την κατατάσσει στις προτιμήσεις των επισκεπτών
⦁ βελτιώνει κατά πολύ την θέση κατάταξης στην μηχανή αναζήτησης
⦁ με την διαμοιρασμό, δηλαδή την αναδημοσίευση (sharing) επιτυγχάνεται η δημιουργία νέων συνδέσεων.

1. Τι είναι το Content Writing και το Digital Copywriting;

Το Content writing είναι η τέχνη της δημιουργίας περιεχομένου για ιστότοπους που ενημερώνει, εκπαιδεύει και αλληλοεπιδρά με αναγνώστες. Το κείμενο που γράφει ο content writer απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό, θέλει να προσεκλύσει το ενδιαφέρον του για τα προϊόντα και υπηρεσίες του site χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες λέξεις- κλειδιά.
Το Digital copywriting είναι διαφημιστικό κείμενο που σκοπεύει να προσεκλύσει την προσοχή του χρήστη δημοσιευόμενο στα δικτυακά μέσα επικοινωνίας και να οδηγήσει σε αγορά εκ μέρους του, με χρήση διαφημιστικού κειμένου προώθησης και με χρήση ειδικών λέξεων -κλειδιών. Μπορεί επίσης να γίνει και χρήση εμπορικών μυνημάτων και χρήση παρακινητικού μηνύματος, call to action.

2. Πως ξέρω οτι τα κείμενα που θα μου παραδώσετε είναι πρωτότυπα;

Τόσο η Webed όσο και οι επαγγελματίες συγγραφείς περιεχομένου για ιστότοπους που συνεργαζόμαστε, διακρινόμαστε για το επαγγελματικό ήθος και τον σεβασμό στον πελάτη και δεν θα παραδίδαμε ποτέ αντίγραφα, μεταφράσεις, κλεμμένα ή παραλαγμένα κείμενα τρίτων, σαν δικά μας.

3. Θα εξυπηρετούν τα κείμενα σκοπούς seo;

Η βασική προϋπόθεση της κειμενογραφίας για ιστοτόπους, είναι να είναι γραμμένη για σεο και να εξυπηρετεί τους ευρύτερους αλλά και συγκεκριμένους σκοπούς και την στρατηγική σεο της εταιρείας.

4. Αναλαμβάνετε content writing για συντήρηση website;

Αυτή είναι κύρια και βασική δαστηριότητα μας στο content writing και ναι, μπορούμε να αναλάβουμε σταθερή συνεργασία κειμενογραφίας και την δική σας ιστοσελιδα.

5. Ποιά είναι τα στάδια συνεργασίας για συγγραφή κειμένου για website;

Σε επικοινωνία με τον πελάτη ζητάμε να πληροφορηθούμε ποιό είναι το αντικείμενο του κειμένου, για τι θα γραψουμε, και πόση θα είναι η έκταση.
Παρουσιάζουμε ένα προσχέδιο με βασικό τίτλο, και τίτλους παραγράφων και βασικά σημεία ανάλυσης προς έγκριση ή παρατηρήσεις, και παραδίδουμε το τελικό κείμενο στην συμφωνημένη ημερομηνία.

6. Μπορώ να αλλάξω, ή να μετατρέψω το κείμενο που μου παραδώσατε;

Το κείμενο με την παράδοση του γίνεται αποκλειστική δική σας χρήση και ιδιοκτησία και μπορείτε να το διαχειριστείτε με τον τρόπο που σας εξυπηρετεί.

Στην Webed έχουμε αστείρευτες δυνατότητες συγγραφής κειμένων για κάθε χρήση και ανάγκη, content για website, κείμενα για e-shop,
copywriting για digital marketing, πάντα μοναδικά και πρωτότυπα.!
Ζητήστε προσφορά