E-shop

Τι κερδίζω με το eshop

Συνεχής ροή πωλήσεων και εισπράξεων, διότι το e-shop πουλάει 365 μέρες το χρόνο, 24 ώρες το εικοσιτετράωρο!

Διεύρυνση της πελατειακής βάσης διότι:

  • το e-shop πουλάει σε καινούργιους πελάτες που δεν σας γνώριζαν
  • ένα ηλεκτρονικό κατάστημα σας δίνει απεριόριστα σημεία πώλησης

Οικονομική λειτουργία της επιχείρησης, διότι η λειτουργια ηλεκτρονικου καταστήματος έχει περιορισμένο κόστος:

  • δεν απαιτείται χώρος με ακριβό ενοίκιο
  • έχει χαμηλά έξοδα λογαριασμών κοινής ωφέλειας
  • δεν υπάρχουν έξοδα για διαμόρφωση και διαρκή ανανέωση εκθεσιακών χώρων

Το διαφημιστικό κόστος για την προώθηση του e-shop, είναι χαμηλό, αντιμετωπίσιμο και σε συνάρτηση με τα έσοδα.

Woocommerce,Καλύτερη πλατφορμα για κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος

To Woocomerce είναι η εμπορική προέκταση του δημοφηλέστατου WordPress
και το μετατρέπει σε πλήρες, αξιόπιστο και κερδοφόρο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Το eshop που πουλάει έχει τα παρακάτω χαρακτηριστικά, και αυτά περιλαμβάνονται στο

κόστος κατασκευής eshop που σας προτείνουμε.

1. Ποιοτικά χαρακτηριστικά κατασκευής eshop

• εγγυημένη ταχύτητα φόρτωσης
• πρόσβαση από όλες τις συσκευές
• mega menu
• slider editor αρχικής σελίδας
• επεκτασιμότητα
• δυνατότητα διασυνδέσεων

2. Ασφάλεια & Αξιοπιστία

• ελεγχος και Βελτιστοποίηση του web site σύμφωνα με τις σύγχρονες προδιαγραφές ασφαλείας. Συνεχόμενος έλεγχος και αναβαθμίσεις
• υποστηριξη πολιτικών GDPR σε επίπεδο web site και κατασκευής
• κρυπτογράφηση δεδομένων σύμφωνα με τις τρέχουσες και μελλοντικές πολιτικές (best practices)
• φιλοξενία σε αξιόπιστα datacenters με υψηλά SLA αδιάλειπτης παροχής υπηρεσίας, ασφαλείας και Backup
• κρυπτογράφηση με ssl

3. Ελκυστική εμφάνιση e-shop

• επιλεγμένο κεντρικό θέμα φωτογραφίας
• τοποθέτηση slider
• μοντέρνος συνδυασμός χρωμάτων
• τοποθέτηση προσφορών σε εμφανές σημείο με call to action
• εμφανή παρουσίαση στοιχείων επικοινωνίας
• εύκολη διάταξη menou και υπηρεσιών
• τοποθέτηση sitemap
• τοποθέτηση Google map
• τοποθέτηση φόρμας επικοινωνίας και φόρμας εγγραφής σε newsletter

4. Εύκολη λειτουργια και διαχείρηση ηλεκτρονικού καταστήματος

• απεριόριστες κατηγορίες
• απεριόριστη χωρητικότητα
• αναλυτική παρουσίαση κάθε προϊόντος με 6 σελίδες δεδομένα
• σύστημά back office για την διαχείριση παραγγελιών
• αποστολή email για επιβεβαίωση παραγγελίας στον πελάτη
• εύκολη διαχείριση και γρήγορη ενημέρωση

5. Στοιχεία για προβολή προϊόντων σε eshop

• σαλόνι για παρουσίαση ορισμένων προϊόντων στην αρχική
• σχετικά (related products) προϊόντα
• πρόσθετο για προβολή προσφορών στην αρχική σελίδα

6. Συστατικά για αναζήτηση για πωλήσεις από eshop

• φίλτρα αναζήτησης
• εύκολη πλοήγηση

7. Εύκολη ολοκλήρωση αγοράς-καλάθι

• παραγγελία χωρίς εγγγαφή
• καλάθι αγορών
• διαδικασία εγγραφής χρήστη
• υπολογισμός ταχυδρομικών εξόδων βάση του Τ.Κ

8. Κατασκευή eshop Αθήνα με όλους τους τρόπους πληρωμής

• pay pall, κατάθεση σε τράπεζα, αντικαταβολή, πιστωτική

9. Σύνδεση με τράπεζα

10.Στοιχεία προώθησης ηλεκτρονικού καταστήματος

• δημιουργία email φόρμας
• σύνδεση με webmaster tools για την προβολή θέσης στην οργανική αναζήτηση
• κατοχύρωση ονόματος <όνομα. gr>
• καταχώρηση e-shop στην Google analytics
• καταχώρηση στο Google my Βusiness με ολοκληρωμένη παρουσίαση
• εκπτωτικά κουπόνια και συλλογή προϊόντων
• στατιστικά στοιχεία παραγγελιών και πωλήσεων
• φόρμα εγγραφής newsletter
• φόρμα επικοινωνιας

Πλατφόρμα WooCommerce για ηλεκτρονικό κατάστημα πλεονεκτήματα

-Ευκολία στην καθημερινή χρήση και διαχείριση.
-Γρήγορο ανέβασμα προϊόντων
-Άπειρα έτοιμα πρότυπα εμφάνισης (template) για αμέτρητες επιλογές.
-Ανεβαίνει ψηλά στις θέσεις κατάταξης γιατί η δομή του αναγνωρίζεται εύκολα από τις μηχανές αναζήτησης.
-Είναι ιδανικό στο seo με χρήση του Seo Yoast
-Έχει πολύ καλό χώρο για blog και δημιουργία περιεχομένου

Πρόσθετα στο e-shop χωρίς χρέωση

• φίλτρα για εύκολη αναζήτηση
• ενσωματωμένα εργαλεία για την προβολή στα social media
• εισαγωγή και διαχείριση προϊόντων με excel
• πρόσθετο για αποστολή προϊόντων σε marketplace μέσω XML
• πρόσθετο για ολοκλήρωση αγορών σε μια μόνο σελίδα (one page checkout) χωρίς εγγραφή
• εξειδικευμένοι τρόποι αποστολής με βάση τον Τ.Κ του πελάτη , ώστε να υπολογίζονται σωστά τα μεταφορικά.
• εισαγωγή 30 προϊόντων για έλεγχο
• εισαγωγή σελίδων στο footer
• δημιουργία κανόνων και τρόπων αποστολής.
• κατασκευή σελίδων της εταιρείας στα social media
• φιλοξενία και ενημέρωση για ένα έτος σε shared hosting Server

Επιπλέον υπηρεσίες στο ηλεκτρονικό κατάστημα με χρέωση

• Αυτόματη ενημέρωση αποθήκης και σύνδεση ERP
• Σύνδεση με μεταφορική και αυτόματη έκδοση voucher αποστολής
• Σύνδεση με Skroutz, Best price
• Βελτιστοποίηση με seo
• Πλήρη υποστήριξη
• Συμβουλευτικές υπηρεσίες
• Διασύνδεση με μεταφορική
• Κουμπί καλέστε για τιμή
• B2B για χονδρική
• e-commerce Google analytics setup
• Facebook pixel integration
• διασύνδεση με mail chimp

Βασικά στάδια κατασκευής e-shop

1. Συζήτηση με τον πελάτη, ενημέρωση για τις ανάγκες, κατηγοριοποίηση προϊόντων/υπηρεσιών.

2. Δημιουργία πλαισίου παρουσίασης της πληροφορίας, καθορισμός βασικών ενοτήτων κατηγοριών, διασύνδεσης ,
αποφάσεις για τόπο πλοήγησης και ανεύρεσης της πληροφορίας

3. Επιλογή template,
αποφάσεις για εμφάνιση και παρουσίαση, εμπορικά σήματα.

4. Παρουσίαση του προσχεδίου έκδοσης με όλα τα γραφικά και τις κατηγορίες και έγκριση

5. Ανάπτυξη του e-shop και παραμετροποίηση.

6. Οριστική παράδοση

Πόσο κοστίζει το e-shop.

Δεν μπορεί να οριστεί ένα και μοναδικό κόστος για την κατασκευή ενός e-shop γιατί οι παράγοντες που καθορίζουν το κόστος του είναι αρκετοί και διαφορετικοί. Στην κατασκευή e-shop μπορεί να απαιτηθούν επιπλέον και αρκετές πρόσθετες εργασίες όπως :

  • κατοχύρωση domain και επιλογή domain
  • επιλογή hosting
  • απόφαση για το marketing του e-shop

Εκείνο όμως που μπορούμε να σας διαβεβαιώσουμε είναι ότι επιλέγοντας την Webed αποκτάτε οικονομικό e-shop, ποιοτικό ηλεκτρονικό κατάστημα που θα δέχεται πολλούς επισκέπτες, θα πραγματοποιεί εντυπωσιακό όγκο πωλήσεων και φυσικά θα φέρνει κέρδη.Η δημιουργία e-shop που πραγματοποιούμε χαρακτηρίζεται από ποιότητα και συνέπεια.

Ελάτε να συζητήσουμε για το καλύτερο και κερδοφόρο e-shop ή ζητήστε προσφορά.

1. Πως θα γίνει κερδοφόρο το eshop μου;

Για να γίνει κερδοφόρο το eshop σας πρέπει να μελετηθούν και να παρθούν σωστές αποφάσεις για αρκετούς παράγοντες. Η στόχευση του αγοραστικού κοινού και η διαμόρφωση προϊοντικής γκάμας είναι βασικής σημασίας. Πολύ σημαντική είναι η ανεύρεση σωστών προμηθευτών. Η πολιτική τιμών και η χρέωση των μεταφορικών εξόδων παίζουν επίσης σπουδαίο ρόλο στην κερδοφορία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.

2. Τα προϊόντα μου έχουν νούμερα και χρώματα ,θα τα καταχωρήσω κάθε ένα ξεχωριστά στο ηλεκτρονικό κατάστημα;

Όχι, δεν θα γίνει η καταχώρηση των προϊόντων με αυτό τον τρόπο.
Μέσα στην πλατφόρμα του ηλεκτρονικού καταστήματος υπάρχουν εργαλεία που ονομάζονται χαρακτηριστικά.
Θα δημιουργηθεί ένα χαρακτηριστικό που θα ονομαστεί
ΜΕΓΕΘΟΣ και θα έχει τα νούμερα .
Θα δημιουργηθεί δεύτερο χαρακτηριστικό που θα ονομαστεί ΧΡΩΜΑ και θα έχει τα χρώματα .
Όταν γίνεται η καταχώρηση του προϊόντος, μέσω εσωτερικής σύνδεσης ,αντιστοιχίζεται κάθε προϊόν με τα όλα τα χαρακτηριστικά του και γίνεται μια καταχώρηση που καλύπτει όλα τα χρώματα και όλα τα μεγέθη του προϊόντος.

3. Τα προϊόντα θα καταχωρούνται ένα-ένα ή υπάρχει πιο γρήγορος τρόπος;

Υπάρχει γρήγορος τρόπος καταχώρησης αν σας παραδώσει ο προμηθευτής το υλικό σε ηλεκτρονική μορφή, τότε την καταχώρηση την κάνουμε εμείς.

4. Είναι υποχρεωτικό να δέχομαι όλους τους τρόπους πληρωμών;

Όχι, μπορείτε να δέχεστε όσους νομίζετε ό, τι σας εξυπηρετούν καλύτερα.

5. Είναι υποχρεωτικό να δέχομαι όλους τους τρόπους αποστολής;

Όχι, θα προβλεφθεί σχεδιαστικός χώρος στην φόρμα ολοκλήρωσης
παραγγελίας, όπου θα αναγράφονται οι επιλογές παράδοσης και θα αναφερθεί εκεί.
Επίσης θα αναγραφεί και στο κάτω μέρος στους όρους πώλησης.

6. Πρέπει να αναφέρω οτι δεν έχω και φυσικό κατάστημα;

Ναι, θα διευκρινιστεί καθαρά για να μην ταλαιπωρούνται οι πελάτες. Επίσης θα αναγραφεί καθαρά και στα στοιχεία επικοινωνίας.